اپل رنگ طلایی آیفون‌های قدیمی را بازنشسته می‌کند

در حالی که دیشب شرکت اپل نسل جدید آیفون‌های خود یعنی 6S و 6S پلاس  را معرفی کرده است، به نظر می‌رسد این شرکت در نظر دارد تا فعلا به فروش آیفون‌های 6، 6 پلاس و 5 اس ادامه داده و برای بازنشسته کردن آن‌ها فعلا برنامه‌ای در سر ندارد. بنا به رسم دیرینه بازار […]

در حالی که دیشب شرکت اپل نسل جدید آیفون‌های خود یعنی 6S و 6S پلاس  را معرفی کرده است، به نظر می‌رسد این شرکت در نظر دارد تا فعلا به فروش آیفون‌های 6، 6 پلاس و 5 اس ادامه داده و برای بازنشسته کردن آن‌ها فعلا برنامه‌ای در سر ندارد. بنا به رسم دیرینه بازار گوشی‌های موبایل، با عرضه آیفون‌های جدید، قیمت مدل‌های سال‌خورده آن کاهش پیدا می‌کند اما با این وجود اپل بازهم فروش آن‌ها متوقف نخواهد کرد اما ظاهرا تنها یکی از آپشن‌های و گزینه‌های موجود در هنگام خرید آن‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود.

iphone_6_no_gold-640x388 (1)

با مشاهده وبسایت شرکت اپل در می‌یابیم که آیفون‌های قدیمی فوق‌الذکر دیگر با رنگ طلایی عرضه نخواهند شد و این رنگ از پکیج رنگ‌های موجود حذف شده است. ازین پس کاربران فقط قارد خواهند بود که رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای را برای آیفون‌های قدیمی سفارش دهند. البته جای نگرانی نیست چرا که این مسئله تنها برای فروش آنلاین در نظر گرفته شده است و ممکن است رنگ طلایی این آیفون‌ها هنوز در فروشگاه‌های خرده‌فروشی سطح شهر موجود باشد.

احتمالا اپل این‌ سیاست کاهش تنوع رنگ در مدل‌های قدیمی‌تر را برای تمرکز بیشتر روی تولید بهتر و به موقع‌تر مدل‌های جدید در نظر گرفته است. البته این شرکت دیشب در رونمایی نسل جدید آیفون‌های خود از عرضه یک رنگ جدید یعنی صورتی روشن نیز خبر داد و عنوان کرد که علاوه بر سه رنگ مرسوم، این رنگ هم به تنوع رنگی پیشین اضافه شده و قابل سفارش خواهد بود.

پس می‌توان این‌گونه استنباط کرد که حذف شدن یک رنگ از چرخه تولید آیفون‌های قدیمی، به پیچیده نشدن و زمان‌بر نشدن چرخه تولید آیفون جدید کمک خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال