One M9 max با صفحه ی نمایش 5.5 اینچی و حاشیه بسیار کم عرضه می شود (شایعه)

از آنجا که قرار است تلفن هوشمند HTC One M9 با اسم رمز Hima عرضه شود، شایعاتی اخیری که در رابطه با تلفن هوشمند Hima Ace Plus منتشر شده است می تواند با تلفن هوشمند HTC One M9 Max مرتبط باشد و طب شایعاتی که موجود است، این تلفن هوشمند صفحه ی نمایشی فوق العاده کم حاشیه خواهد […]

از آنجا که قرار است تلفن هوشمند HTC One M9 با اسم رمز Hima عرضه شود، شایعاتی اخیری که در رابطه با تلفن هوشمند Hima Ace Plus منتشر شده است می تواند با تلفن هوشمند HTC One M9 Max مرتبط باشد و طب شایعاتی که موجود است، این تلفن هوشمند صفحه ی نمایشی فوق العاده کم حاشیه خواهد داشت.

حال، با توجه به اخباری که توسط 4GNews منتشر شده است، Hima Ace Plus با صفحه ی نمایش 5.5 اینچی و وضح تصویر QHD با رزولوشن 1440×2560 و تراکم پیکسلی 534 پیکسل در اینچ، می تواند فوق العاده تر از آنچه که تصور می کنید به نظر برسد. قدرت پرداشی این تلفن هوشمند نیز بسیار بالا می باشد و پردازنده ی Snapdragon 810 شرکت کوآلکام با فرکانس 2.3 گیگاهرتز به همراه 3 گیگابایت حافظه ی رم، مسئول پردازش اطلاعات در این تلفن هوشمند می باشند. همچنین باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت از دیگر شایعات پیرامون این تلفن هوشمند می باشند.

اینطور که شایعه شده است، دوربین پشتی تلفن هوشمند HTC Hima Ace Plus دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی و دوربین جلویی این تلفن هوشمند نیز یک سنسور 4 مگاپیکسلی دارد که با طراحی خاصی که دارد، مناسب سلفی گرفتن است و به نظر می رسد دوربین های این تلفن هوشمند به اندازه ی تلفن Desire 826 قدرتمند می باشد. اسپیکر های تلفن هوشمند One M9 Max نیز از نوع BoomSound بوده و احتمالا قرارگیری مجدد آنها، به سبب موفقیتی باشد که HTC از قرار دادن آنها در تلفن One M8 به دست آورده است.

از سوی دیگر رابط کاربری Sense 7 در کنار اندروید 5.0 آبنبات چوبی جلوه ی خاصی به این تلفن هوشمند داده است و احتمالا حسگر اثر انگشت نیز در این تلفن هوشمند، بتواند ویژگی های نرم افزاری خاصی را به همراه داشته باشد.

احتمالا HTC تلفن هوشمند One M9 را در کنگره ی جهانی موبایل 2014 در ماه مارس معرفی شود اما مدل Max از این تلفن هوشمند به نظر نمی رسد که معرفی شود. از سوی دیگر، شایعه شده است که HTC One M9 Max بین ماه آگوست و سپتامبر معرفی خواهد شد.

هنوز اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید تا کنگره ی جهانی مویایل صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال