HTC One M9 با سخت افزاری جدید دوباره تولید می‌شود

اچ تی سی هم همانند بسیاری از کاربران خود از جدیدترین پرچمداری که معرفی کرده راضی نبوده است. شاید بتوان یکی از علت‌‌های راضی نبودن این کمپانی تایوانی از این گوشی را چیپست به کار رفته در گوشی نامید. چیپ اسنپدراگون 810 در این گوشی استفاده شده که مشکلات حرارتی بسیاری را باعث شده است. […]

اچ تی سی هم همانند بسیاری از کاربران خود از جدیدترین پرچمداری که معرفی کرده راضی نبوده است. شاید بتوان یکی از علت‌‌های راضی نبودن این کمپانی تایوانی از این گوشی را چیپست به کار رفته در گوشی نامید. چیپ اسنپدراگون 810 در این گوشی استفاده شده که مشکلات حرارتی بسیاری را باعث شده است. فروش پایین این گوشی و رسیدن ضرر‌های مالی بسیار به این کمپانی تایوانی باعث شد تا اچ تی سی اعلام کند پاییز امسال پرچمداری جدید را معرفی می‌کند. اما این آخر ماجرا نبود چرا که امروز اچ تی سی اعلام کرده که قصد دارد نسخه‌ی دیگری از M9 را منتشر کند که دارای سخت افزاری نسبتا متفاوت است.

شاید بتوان گفت که تفاوت سخت افزاری نسخه‌ی جدید One M9 در چیپست گوشی باشد. اچ تی سی قصد دارد در نسخه‌ی جدید این گوشی از چیپست کمپانی مدیاتک استفاده کند. البته هنوز مشخص نیست که این شرکت از کدام یک از چیپست‌های مدیاتک استفاده می‌کند اما شایعات از چیپست Helio X20 کمپانی مدیاتک خبر می‌دهند. البته اچ تی سی ممکن است برای بهبود بخشیدن به روند فروش نسخه‌ی جدید از چیپستی ارزان‌ قیمت‌تر استفاده کند تا قیمت گوشی نیز پایین‌تر بیاید.

علاوه بر چیپست، انتظار می‌رود اچ تی سی از همان سخت افزار استفاده شده در نسخه‌ی اولیه‌ی M9 استفاد کند. این سخت افزار شامل نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، باتری 2840 میلی آمپری، رم 3 گیگابایتی و دوربین 20 مگاپیکسلی می‌شود. اگر اچ تی سی هوشمند باشد طبیعتا باید سنسور استفاده شده در دوربین اصلی گوشی را نیز تقویت کند چرا که یکی از نقطه‌ ضعف‌های M9 دوربین آن بوده است.

خیلی سخت است که بخواهیم این شایعات را بدون اعلام رسمی این کمپانی باور کنیم. اچ تی سی تاکنون نسخه‌های دیگری از این پرچمدار با سخت افزای کاملا متفاوت عرضه کرده و بعید است دوباره این کار را انجام دهد. البته ضرر‌های مالی ایجاد شده ممکن است باعث شود تا اچ تی سی این  ریسک را نیز  بپذرید و دست به هر کاری برای جبران این ضرر‌ها بزند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال