شارژر سریع ۱۰۰ واتی وان پلاس با دو پورت به زودی عرضه می‌شود

وان پلاس قصد دارد علاوه بر گوشی هوشمند در بازار محصولات دیگری نیز حضور داشته باشد. این شرکت اخیرا یک مانیتور برای بازار هند معرفی کرده است. همچنین محصولات دیگری مانند هدفون و تلویزیون نیز قبلا توسط این شرکت تولید شده بود. در حال حاضر نیز این شرکت یک شارژر جدید را برای عرضه اماده […]

وان پلاس قصد دارد علاوه بر گوشی هوشمند در بازار محصولات دیگری نیز حضور داشته باشد. این شرکت اخیرا یک مانیتور برای بازار هند معرفی کرده است. همچنین محصولات دیگری مانند هدفون و تلویزیون نیز قبلا توسط این شرکت تولید شده بود. در حال حاضر نیز این شرکت یک شارژر جدید را برای عرضه اماده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس برای اولین بار یک شارژر ۱۰۰ واتی با دو پورت را برای عرصه آماده کرده است.

شارژر وان پلاس می تواند از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی کند. علاوه بر آن بر اساس تصویری که در پوستر تبلیغاتی این شارژر امده، این دستگاه به دو پورت USB A و Type-C مجهز است.

طبق اعلام وان پلاس امکان استفاده از این شارژر برای شارژ کردن تمامی دستگاه‌ها مانند لپ تاپ، هدفون های بی سیم و گوشی های هوشمند وجود دارد. برخی شایعات نیز مدعی هستند این شارژر با توجه به گوشی بعدی وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۱ عرضه شده است.

وان پلاس به زودی گوشی جدیدی عرضه خواهد کرد که دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می کند. شارژر جدید وان پلاس می تواند باتری دستگاه را تنها در ۲۵ دقیقه بطور کامل شارژ کند. برای شارژ ۵۰ درصد نیز تنها به ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

پیش از این نیز یک گزارش در مورد مشخصات کامل وان پلاس ۱۱ منتشر شده بود که در آن به زمان معرفی این گوشی در تاریخ ۱۸ بهمن ماه اشاره شده بود. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز مجهز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال