اطلاعات جدیدی از OnePlus 2 منتشر شد

گوشی هوشمند OnePlus One سال گذشته بدون این که کسی اطلاعات زیادی از این کمپانی داشته باشد منتشر شد و توانست در سال اول خود 1 میلیون دستگاه بفروشد. این فروش در حالی به دست آمده که این گوشی فقط به افراد خاصی که دعوت‌نامه‌های این شرکت را دریافت کرده‌اند فروخته می‌شد. به گفته‌ی Bloomberg کمپانی OnePlus قصد دارد تا پایان سال میلادی آمار فروش خود را تا 3 میلیون دستگاه بهبود بخشد.

گوشی هوشمند OnePlus One سال گذشته بدون این که کسی اطلاعات زیادی از این کمپانی داشته باشد منتشر شد و توانست در سال اول خود 1 میلیون دستگاه بفروشد. این فروش در حالی به دست آمده که این گوشی فقط به افراد خاصی که دعوت‌نامه‌های این شرکت را دریافت کرده‌اند فروخته می‌شد. به گفته‌ی Bloomberg کمپانی OnePlus قصد دارد تا پایان سال میلادی آمار فروش خود را تا 3 میلیون دستگاه بهبود بخشد.

بر اساس شنیده‌ها می‌توان حدس زد که این شرکت چینی قصد دارد تا در فصل تابستان از گوشی جدید خود به نام OnePlus 2 رونمایی کند. علاوه بر پرچمدار جدید این شرکت، OnePlus قصد دارد تا یک گوشی میان رده و ارزان‌ قیمت‌تری نیز تا پایان سال میلادی عرضه کند.

در حالیکه اطلاعات زیادی از این گوشی میان رده به دست ما نرسیده اما بر اساس گفته‌های قبلی مدیر عامل این شرکت، گوشی آینده این کمپانی برای کسانی تهیه شده که طراحی زیبا را به مشخصات سخت افزاری قدرت‌مند ترجیح می‌دهند.

شایعات دیگر نشان دهنده‌ی این است که OnePlus 2 دارای چپیست اسنپدراگون 810 به همراه حسگر اثر انگشت می‌باشد و همچنین پشتیبانی از درگاه MicroUSB را دارا خواهد بود. گفته می‌شود قیمت این گوشی از گوشی قبلی این کمپانی یعنی OnePlus 1 که 299 دلار می‌باشد گران‌تر می‌شود. درست است که این کمپانی حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد و هنوز نتوانسته خود را به دنیا معرفی کند اما آن‌ها قصد دارند تا سال 2016 فروش خود را به ده میلیون برسانند. باید دید آیا با معرفی OnePlus 2 این اتفاق روی می‌دهد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال