اولین تصویر از گوشی‌هوشمند OnePlus 2 به همراه یک تیزر جدید منتشر شد

روز گذشته، اولین تصویر از گوشی‌هوشمند OnePlus 2 در صفحه‌ی فیسبوک شرکت OnePlus منتشر شد. اطلاعاتی که به همراه این تصویر نیز منتشر شده، نشان می‌دهد که وان‌پلاس در حال برگزاری یک رقابت در عکس‌برداری بوده و به عنوان جایزه، برنده‌ی این مسابقه را به هنگ‌کنگ دعوت خواهد نمود. البته هیچ اطلاعاتی از این مسابقه منتشر […]

روز گذشته، اولین تصویر از گوشی‌هوشمند OnePlus 2 در صفحه‌ی فیسبوک شرکت OnePlus منتشر شد. اطلاعاتی که به همراه این تصویر نیز منتشر شده، نشان می‌دهد که وان‌پلاس در حال برگزاری یک رقابت در عکس‌برداری بوده و به عنوان جایزه، برنده‌ی این مسابقه را به هنگ‌کنگ دعوت خواهد نمود.

البته هیچ اطلاعاتی از این مسابقه منتشر نشده و تنها در این عکس، شاهد قرارگیری برچسب @oneplustech هستیم. پس از برگزاری مسابقه، 10 عکس از میان تصاویر برتر توسط وان‌پلاس انتخاب خواهند شد و در نهایت نفر برتر، در یک رای‌گیری عمومی و توسط مردم انتخاب خواهد شد. برای ورود به این مسابقه نیز باید تصویر خود را تا 15 ژوئن ارسال کرده و یک حساب کاربری در ایسنتاگرام داشته باشید.

OnePlus 2 engineer test unit appears in OnePlus' contest teaser

همزمان با انتشار این تیزر و جزئیات مسابقه توسط وان‌پلاس، شاهد انتشار تصویری از یک نسخه‌ی آزمایشی از گوشی‌هوشمند OnePlus 2 نیز در صفحه‌ی رسمی این شرکت بودیم. البته به علت اینکه تصویری گرفته شده از این گوشی در حالت landscape هست، جزئیات آن معلوم نبوده و نمی‌توان نشخیص داد که با چه محصولی روبه‌رو هستیم. اما چیزی که ما مشاهده می‌کنیم، صفحه‌نمایشی بزرگ می‌باشد که فضای زیادی از قسمت جلویی این گوشی را اشغال کرده است. البته این تصویر مربوط به نسخه‌ی آزمایشی از این گوشی‌هوشمند می‌باشد و احتمالا طراحی آن، فاصله‌ی زیادی با نسخه‌ی نهایی داشته باشد.

طبق اطلاعات قبلی که منتشر شده است، احتمالا باید شاهد معرفی این تلفن هوشمند در سه ماهه‌ی سوم سال جاری باشیم. آقای Carl Pei از اعضای اصلی وان‌پلاس، اعلام کرده که همانند نسخه‌ی اول از این گوشی‌هوشمند، خبرهای زیادی را برای کاربران داریم اما اینبار این اخبار، بسیار جذاب‌تر و بزرگ‌تر خواهند بود.

سال گذشته تلفن هوشمند OnePlus One با تعدادی دعوتنامه در اختیار افراد بسیار محدودی قرار گرفته بود. حال باید ببینیم که نسخه‌ی دوم از این گوشی‌هوشمند به صورت عمومی عرضه خواهد شد و یا باز هم شاهد عرضه‌ی خصوصی آن خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال