ویژگی‌های جدیدی از وان پلاس 2 اعلام شد

وان پلاس 2 را می‌توان به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند چینی در آینده نام برد. این گوشی نسبت به پرچمدار قبلی خود دارای مزایای ویژه‌ای از جمله پشتیبانی از پورت USB Type-C و حسگر اثر انگشت می‌باشد. حال رئیس کمپانی وان پلاس  Liu Zuohu در روز پنجشنبه از ویژگی جدید این گوشی خبر داد […]

وان پلاس 2 را می‌توان به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند چینی در آینده نام برد. این گوشی نسبت به پرچمدار قبلی خود دارای مزایای ویژه‌ای از جمله پشتیبانی از پورت USB Type-C و حسگر اثر انگشت می‌باشد. حال رئیس کمپانی وان پلاس  Liu Zuohu در روز پنجشنبه از ویژگی جدید این گوشی خبر داد که وان پلاس 1 فاقد آن بود.

به گفته‌ی  Liu Zuohu؛ وان پلاس 2 قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را خواهد داشت. این ویژگی که در بسیاری از کشور‌ها محبوب است می‌تواند بر روی فروش گوشی اثری مثبت داشته باشد. نکته‌ی جالب در مورد دو سیم کارته بودن گوشی آن است که شما می‌توانید از یکی از درگاه‌های سیم کارت به عنوان درگاه MicroSD به عنوان حافظه‌ی خارجی استفاده کنید. بنابراین، وان پلاس 2 از درگاه کارت حافظه بر خلاف وان پلاس 1 پشتیبانی می‌کند.

اطلاعاتی جدید از وان پلاس 2 منتشر شد که وان پلاس 1 آن را نداشت

وان پلاس 2 قیمتی کمتر از 450 دلار را خواهد داشت و قرار است از چیپست بحث برانگیز کمپانی کوالاکام اسنپدراگون 810 استفاده کند. رم 4 گیگابایتی  و سنسوری 13 مگاپیکسل برای دوربین اصلی گوشی تعبیه شده و انتظار می‌رود این بار شاهد بدنه‌ای فلزی از وان پلاس در این گوشی باشیم.

اطلاعاتی جدید از وان پلاس 2 منتشر شد که وان پلاس 1 آن را نداشت

با توجه به خبر‌های منتشر شده از این گوشی، شاید تا هفته‌ی آینده و با معرفی رسمی گوشی شاهد یکی از بهترین گوشی‌های چینی موجود در بازار باشیم. در هر صورت وان پلاس 2 در تاریخ 27 جولای به صورت رسمی معرفی می‌شود و می‌توان به شایعات در مورد این گوشی در آن روز خاتمه داد.

اطلاعاتی جدید از وان پلاس 2 منتشر شد که وان پلاس 1 آن را نداشت

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال