زمان عرضه‌ی وان پلاس 2 مشخص شد

کمپانی وان پلاس زمان عرضه‌ی جدیدترین پرچمدار خود را مشخص کرد. این کمپانی سال گذشته فروشگاه لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند را در کشور چین راه اندازی کرده بود ولی پرچمدار قبلی خود را در آن جا برای فروش قرار نداد. حال قرار است در تاریخ 8ام اوت وان پلاس 2 را در این فروشگاه عرضه […]

کمپانی وان پلاس زمان عرضه‌ی جدیدترین پرچمدار خود را مشخص کرد. این کمپانی سال گذشته فروشگاه لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند را در کشور چین راه اندازی کرده بود ولی پرچمدار قبلی خود را در آن جا برای فروش قرار نداد. حال قرار است در تاریخ 8ام اوت وان پلاس 2 را در این فروشگاه عرضه کند.

قرار است وان پلاس 2 فردا به صورت رسمی معرفی شود و فروش این گوشی همچنان از همان روش قدیمی و به وسیله‌ی دعوت‌ نامه‌های مختلف صورت بگیرد. علاوه بر دعوت‌ نامه‌های ارسالی، قرار است برای اولین بار وان پلاس 2 در فروشگاه رسمی این کمپانی در چین نیز به فروش برسد.

از جمله مشخصات منتشر شده از این گوشی می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی به همراه رم 4 گیگابایتی اشاره کرد. چیپست اسنپدراگون 810 به همراه حسگر اثر انگشت از مهم‌ترین مشخصات فاش شده وان پلاس 2 می‌باشد.

کمپانی وان پلاس چند روز پیش تایید کرد که این گوشی دارای باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپری خواهد بود و تنها قیمتی پایین‌تر از 450 دلار را خواهد داشت. انتظار می‌رود وان پلاس 2 فردا صبح به طور رسمی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال