هفت ویژگی برتر وان پلاس 2

وان پلاس 2 امروز صبح نهایتا بعد از شایعات فراوان معرفی شد و مراسم بسیار خوبی را نیز از طریق واقعیت مجازی پشت سر گذاشت. به همین دلیل قصد داریم هفت ویژگی برتر وان پلاس 2 را که برای داشتن آن بر روی گوشی‌های دیگر باید دو برابر بیشتر هزینه کنید را معرفی کنیم. قیمت […]

وان پلاس 2 امروز صبح نهایتا بعد از شایعات فراوان معرفی شد و مراسم بسیار خوبی را نیز از طریق واقعیت مجازی پشت سر گذاشت. به همین دلیل قصد داریم هفت ویژگی برتر وان پلاس 2 را که برای داشتن آن بر روی گوشی‌های دیگر باید دو برابر بیشتر هزینه کنید را معرفی کنیم.

قیمت

هفت ویژگی برتر وان پلاس 2

شاید مهم‌ترین نکته در خرید یک گوشی برای کاربر قیمت آن باشد. اصلا نمی‌توان منکر این شد که وان پلاس وان قیمت بسیار خوبی داشت و وان پلاس 2 نیز قصد ادامه‌ی راه پرچمدار قبلی این کمپانی را دارد. شما می‌توانید تنها با 389 دلار نسخه‌ی 64 گیگابایتی این گوشی را با 4 گیگابایت رم و نسخه‌ی 16 گیگابایتی به همراه 3 گیگابایت رم را تنها با 329 دلار تهیه کنید. بدون شک اگر دنبال چنین مشخصاتی در دیگر کمپانی‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند هستید باید حدود دو برابر بیشتر هزینه کنید.

طراحی

هفت ویژگی برتر وان پلاس 2

وان پلاس از پرچمدار اولیه‌ی خود به خوبی درس گرفته و موارد آزار دهنده در طراحی وان پلاس وان را به طور کامل کنار گذاشته است. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید بدنه‌ی پشتی گوشی ماسه سنگ مانند بوده و لبه‌های فلزی گوشی احساسی بسیار راحت را به دستان شما منتقل می‌کنند. جنس به کار رفته برای قاب قابل جداشدن پشت گوشی نیز خاص هستند و از بهترین جنس‌های چوب استفاده شده است. طبیعتا وجود چنین طراحی در گوشی کار یک شب نبوده و این طراحی گوشی به علاوه قیمت آن ارزش خرید وان پلاس 2 را بسیار بالاتر می‌برد.

دوربین

هفت ویژگی برتر وان پلاس 2

کمپانی وان پلاس در تیزر تبلیغاتی خود تصاویر گرفته شده با دوربین 13 مگاپیکسلی خود را به ما نشان داد که دارای کیفیت بسیار مناسبی نیز بود. حداقل در تئوری می‌توان این حرف را زد که دوربین استفاده شده در وان پلاس 2 می‌تواند با پرچمداران کمپانی‌های بزرگی نظیر سامسونگ گلکسی اس 6 و ال جی G4 رقابت کند. به هر حال برای قضاوت کردن در مورد دوربین گوشی کمی زود است و این دوربین نیاز به نقد و بررسی‌های بیشتری دارد.

USB-C

هفت ویژگی برتر وان پلاس 2

USB-C نسل دیگری از یو اس بی استفاده شده در گجت‌های امروزی است که امکان ارسال و دریافت اطلاعات را با سرعت بسیار بیشتری دارد. نکته‌‌ی جالب دیگر در مورد USB-C این است که سر کابل آن بر خلاف پورت‌های میکرو یو اس بی قابلیت استفاده از هر دو طرف را دارد و نیازی به دقت بیشتری برای وصل کردن به گوشی ندارد.

باتری با ظرفیت مناسب

هفت ویژگی برتر وان پلاس 2

باتری تعبیه شده در زیر قاب گوشی 3300 میلی آمپر ظرفیت دارد. با توجه به چیپست انتخابی برای گوشی که اسنپدراگون 810 می‌باشد می‌توان این حدس را زد که باتری به خوبی بتواند از پس سنگین‌ترین بازی‌ها و ویدیو‌های پخش شده تا یک روز و حتی بیشتر نیز دوام بیاورد. به هر حال باید منتظر تست‌های گرفته شده برای این باتری باشیم تا ببینیم پرچمدار جدید وان پلاس چه چیزی را برای ارائه دارد.

حسگر اثر انگشت

هفت ویژگی برتر وان پلاس 2

وان پلاس 2 یک برتری ویژه‌ای نسبت به وان پلاس وان دارد و آن هم حسگر اثر انگشت می‌باشد. وان پلاس مدعی است که این حسگر از حسگر‌های استفاده شده در دیگر گوشی‌ها امن‌تر بوده و کاربردی‌تر نیز می‌باشد. پاسخگویی 0.5 ثانیه‌ای این حسگر و توان ذخیره‌ی 5 پروفایل مختلف از جمله ویژگی‌های این حسگر می‌باشد.

رابط کاربری Oxygen OS

هفت ویژگی برتر وان پلاس 2

وان پلاس وان از مد مخصوص طراحی شده Cyanogen بهره می‌برد و حالا وان پلاس 2 دارای مدی به نام Oxygen می‌باشد. بدون شک این رابط کاربری هر چه سریع‌تر نیاز به ویژگی‌های بهتری دارد ولی همچنان نیز دارای ویژگی‌های خوبی نظیر کیبورد مخصوص به نام SwiftKey و قابلیت Shelf برای دسترسی راحت‌تر به برنامه‌ها می‌باشد. بازهم باید منتظر نقد و بررسی‌های مختلف بود تا بتوان در مورد این رابط کاربری نیز نظر قانع‌کننده‌ای داد.

وان پلاس 2 نهایتا بعد از کشمکش‌های فراوان معرفی شد. ما می‌توانستیم این لیست را به 10 مورد نیز برسانیم. از دیگر ویژگی‌های جالب این گوشی می‌توان به نمایشگر قدرت‌مند 5.5 اینچی IPS، قابلیت شخصی سازی چراغ گوشی برای نوتیفیکیشن‌ها و قاب‌های متنوع طراحی شده‌ی گوشی اشراه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال