اطلاعاتی جدید از ظرفیت باتری وان پلاس 2 منتشر شد

وان پلاس یکی از آن کمپانی‌هایی می‌باشد که خیلی خوب می‌داند قبل از معرفی کردن پرچمدار خوب باید کاربران را به اشتیاق آورد. حالا تعدادی از اعضای این کمپانی در توئیتر خود و در سایت Reddit اطلاعاتی جدید را از جمله ظرفیت باتری گوشی منتشر کرده‌اند. اول از همه عکس بالا بر روی پست این […]

وان پلاس یکی از آن کمپانی‌هایی می‌باشد که خیلی خوب می‌داند قبل از معرفی کردن پرچمدار خوب باید کاربران را به اشتیاق آورد. حالا تعدادی از اعضای این کمپانی در توئیتر خود و در سایت Reddit اطلاعاتی جدید را از جمله ظرفیت باتری گوشی منتشر کرده‌اند.

اول از همه عکس بالا بر روی پست این اعضا قرار گرفت. عکس بالا گوشی قبلی کمپانی وان پلاس، یعنی وان پلاس 1 می‌باشد که در زیر آن وان پلاس 2 قرار گرفته است. پس می‌توان این مطلب را متوجه شد که وان پلاس 2 کوچک‌تر از وان پلاس 1 خواهد بود.

ظرفیت باتری وان پلاس 2 نیز تایید شده است. بر اساس این خبر، وان پلاس 2 دارای 10 درصد ظرفیت باتری بیشتری نسبت به پرچمدار قبلی این کمپانی خواهد داشت. این بدان معناست که باید شاهد باتری 3300 میلی آمپری برای این گوشی باشیم.

وان پلاس 2 داری حسگر ضربان قلب همانند گلکسی اس 5 نخواهد بود. حسگر اثر انگشت نیز به صورت فیزیکی بر روی گوشی نصب خواهد شد. (دقیقا شبیه به آیفون و گلکسی اس 6)

برای خرید این گوشی هنوز هم به دعوت‌نامه نیاز خواهید داشت اگر چه قرار است سیستم ارسال دعوت نامه این بار کمی تغییر کند. همچنین کسانی که وان پلاس 1 را خریداری کرده‌اند در اولویت قرار خواهند گرفت.

هنوز اطلاعاتی جدید از ظاهر گوشی منتشر نشده است. بنابراین نمی‌توان به قطعیت گفت که وان پلاس 2 از بدنه‌ای فلزی برخوردار خواهد شد. سه نسخه‌ی مختلف از گوشی منتشر می‌شود. نسخه‌ی اول مخصوص کشور چین بوده و نسخه‌ی دوم برای آمریکای شمالی فرستاده می‌شود. در نهایت نسخه‌ی سوم برای آسیا و اروپا تهیه دیده شده است.

همانطور که می‌دانید کمپانی وان پلاس قصد دارد از هدست واقعیت مجازی برای معرفی جدیدترین پرچمدار خود استفاده کند. وان پلاس به زودی از برنامه‌ای اندرویدی رونمایی می‌کند که شما نیز در صورت داشتن هدست واقعیت مجازی بتوانید مراسم را به صورت مستقیم مشاهده کنید. البته اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران دارای این نوع هدست نیستید باز هم از طریق این برنامه می‌توانید مراسم را مشاهده کنید. وان پلاس حتی برای کسانی که نمی‌توانند این برنامه را دریافت کنند، بعد از پایان مراسم، این رویداد را بر روی وبسایت یوتیوب به طور کامل قرار می‌دهد.

در نهایت وان پلاس قیمت پرچمدار فعلی خود را نیز به 249 دلار کاهش داده تا کسانی که به پرچمدار جدید این کمپانی علاقه‌ای ندارند و به دنبال گوشی ارزان قیمت‌تری هستند، بتوانند همچنان از وان پلاس 1 استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال