وان پلاس 3 مینی ۴.۶ اینچی با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۶گیگابایتی رویت شد

دیروز خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که به دلیل تقاضای بسیار بالا به منظور خریداری گوشی وان پلاس 3،‌ عملیات فروش آن در 24 کشور دنیا به مدت کمی بیشتر از یک ماه متوقف شد. در حقیقت با این ترفند شرکت چینی امید دارد تا بتواند میزان بسیار کافی و مناسبی از این گوشی‌های […]

دیروز خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که به دلیل تقاضای بسیار بالا به منظور خریداری گوشی وان پلاس 3،‌ عملیات فروش آن در 24 کشور دنیا به مدت کمی بیشتر از یک ماه متوقف شد. در حقیقت با این ترفند شرکت چینی امید دارد تا بتواند میزان بسیار کافی و مناسبی از این گوشی‌های هوشمند را به جهت فروش آینده خود تولید نماید. همان طور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت دارای آمار و میزان فروش بسیار بالایی بوده و در آخرین نسل از گوشی‌های پرچمدار این کمپانی نیز باز هم شاهد این موضوع هستیم.

chicken

البته در این حین داستان کمی گیج‌کننده‌تر شده است. در حقیقت امروز که در حال چک کردن وب‌سایت GFXBench بودیم به موردی عجیب برخورد کردیم. با این که ممکن است چنین موردی هیچ گاه از شرکت وان پلاس به اجرا در نیاید اما در هر صورت در این بخش شاهد نمایش اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند جدیدی از این شرکت بودیم که می‌توان آن را وان پلاس 3 مینی خواند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این شرکت چینی روزی بخواهد چنین گوشی هوشمندی را راهی بازار کند.

گوشی هوشمندی که اطلاعات آن در وب‌سایت GFXBench قرار گرفته است دارای یک نمایشگر 4.6 اینچی با دقت 1080 × 1920 پیکسل (فول اچ‌دی) بوده و در کنار آن از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام نیز استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که این تراشه از چهار هسته‌ بسیار توانا با حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز بهره‌مند است. واحد گرافیکی این چیپ نیز آدرنو 530 نام دارد. میزان حافظه رم این گوشی مرموز شش گیگابایت و میزان حافظه داخلی پیشفرض آن نیز 64 گیگابایت مشخص شده است. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از این گوشی، بجز مشخصات فنی مربوط به نمایشگر، دیگر موارد کاملا به گوشی وان پلاس 3 شباهت خواهد داشت. در واقع احتمالا این شرکت قصد دارد یک گوشی کوچک و جمع و جور را با قدرت پردازشی بسیار بالا و مشخصات فنی حرفه‌ای به بازارهای فروش عرضه نماید. اگر این موضوع درست باشد پس احتمالا در روزهای آینده شاهد حضور آن در وب‌سایت‌های TENAA و FCC نیز خواهیم بود. اما در هر صورت تا آن روز این داستان را در حد یک شایعه قبول کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال