19 فروردین تاریخ معرفی OnePlus 3؛ فاش شدن مشخصات گوشی در بنچمارک AnTuTu

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده شرکت وان‌پلاس قصد دارد پرچم‌دار بعدی خود را در تاریخ 19 فروردین در شهر پکن رونمایی کند. سال گذشته شاهد رونمایی وان‌پلاس 2 توسط واقعیت مجازی بودیم اما مشخص نیست که مراسم امسال که در شهر پکن برگزار می‌شود به چه شکل خواهد بود. به لطف بنچمارک منتشر شده‌ی AnTuTu  نیز […]

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده شرکت وان‌پلاس قصد دارد پرچم‌دار بعدی خود را در تاریخ 19 فروردین در شهر پکن رونمایی کند. سال گذشته شاهد رونمایی وان‌پلاس 2 توسط واقعیت مجازی بودیم اما مشخص نیست که مراسم امسال که در شهر پکن برگزار می‌شود به چه شکل خواهد بود. به لطف بنچمارک منتشر شده‌ی AnTuTu  نیز می‌توان نگاهی کامل به مشخصات فنی این گوشی انداخت.

وان‌پلاس 3 که با شماره مدل A3000 شناخته می‌شود دارای چیپست اسنپدراگون 820 و پردازنده‌ی گرافیکی  Adreno 530 خواهد بود. این گوشی از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد. نمایشگر فول‌اچ‌دی وان‌پلاس 3 احتمالا 5.5 اینچ خواهد داشت. شرکت وان‌پلاس برای پرچم‌دار بعدی خود از دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی استفاده کرده است. رابط کاربری محبوب OxygenOS بر روی اندروید 6.0.1 سوار شده تا کاربران بدون هیچ‌مشکلی به اجرای برنامه‌های خود بپردازند.

شرکت وان‌پلاس برای پرچم‌دار قبلی خود یعنی وان‌پلاس 2 سر و صدای زیادی را راه انداخت و از آن گوشی به عنوان بهترین پرچم‌دار سال گذشته عنوان می‌کرد اما همگی شاهد بودیم که این اتفاق هرگز رخ نداد و وان پلاس 2 نتوانست رقابت خوبی با دیگر پرچم‌داران داشته باشد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد امسال وان‌پلاس دیگر سروصدای زیادی را برای پرچم‌دار بعدی خود برپا نکند و به خبرها و شایعات منتشر شده در مورد این گوشی بسنده کند.

فعلا باید منتظر تاریخ معرفی رسمی این گوشی باشیم تا ببینم نهایتا وان‌پلاس چه چیزی را برای نشان دادن به هواداران خود در چین خواهد داشت. ما نیز مثل شما منتظریم تا در نهایت ببینیم آیا مشخصات فنی لو رفته درست خواهند بود یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال