بنیان‌گذار OnePlus معتقد است که گوشی‌هوشمند OnePlus 2 بسیار محبوب خواهدبود

روز گذشته شرکت OnePlus جلسه‌ی “هر چه میخواهید از من بپرسید” را در Reddit برگزار نمود و یکی از بنیان‌گذاران این شرکت، آقای Carl Pei در مورد یکی از مهم‌ترین سوالات مربوط به پرچم‌دار جدید آنها پاسخی داد که در نوع خود بسیار جالب است. طبق صحبت‌هایی که مدیر وان‌پلاس داشت، نام تلفن جدید این شرکت OnePlus 2 […]

روز گذشته شرکت OnePlus جلسه‌ی “هر چه میخواهید از من بپرسید” را در Reddit برگزار نمود و یکی از بنیان‌گذاران این شرکت، آقای Carl Pei در مورد یکی از مهم‌ترین سوالات مربوط به پرچم‌دار جدید آنها پاسخی داد که در نوع خود بسیار جالب است.

طبق صحبت‌هایی که مدیر وان‌پلاس داشت، نام تلفن جدید این شرکت OnePlus 2 بوده (نامی که پیشتر شایعه شده بود OnePlus One 2 باشد) و این تلفن هوشمند، می‌تواند واقعا، یکی از 4 تلفن تاثیرگذار سال 2015 میلادی باشد و احتمالا این موفقیت را در کنار تلفن‌های Samsung Galaxy S6 Edge، HTC One M9 و iPhone 6s (یا هر اسمی که آیفون برای محصول جدید خود به کار می‌گیرد) به دست خواهد آورد.

OnePlus-co-founder-believes-the-OnePlus-2-can-be-as-influential-as-the-Galaxy-S6-iPhone-6s-and-HTC-One-M9

با اینکه هنوز کمپانی OnePlus، اطلاعات زیادی را در مورد تلفن هوشمند OnePlus 2 منتشر نساخته اما اینطور که ما شنیده‌ایم، این تلفن هوشمند از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1440×2560، پردازشگر 8 هسته‌ای Snapdragon 810 و 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، بهره خواهد برد. همچنین، شایعه شده که این تلفن هوشمند بدنه‌ای فلزی دارد و قیمت آن نیز کمی بیشتر از نسخه‌ی اول بوده و شاید قیمت آن، بیشتر از 299 دلار نباشد!

قرار بود که ماه آینده، در مراسمی از تلفن هوشمند OnePlus 2 رونمایی شود اما برگزاری این جلسه‌ی پرسش و پاسخ، می‌تواند به دست آوردن زمانی بیشتر برای کمپانی وان‌پلاس باشد و احتمالا این تلفن هوشمند، با کمی تاخیر معرفی شود. در ادامه نیز می‌توانید تصویر مربوط به پاسخ آقای Carl Pei را مشاهده نمایید:

OnePlus-One-2-influential-01

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال