احتمالا امروز گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی OnePlus One Lite معرفی خواهد شد

اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد OnePlus دعوتنامه‌هایی را برای یک مراسم ارسال کرده و قصد دارد امشب، محصولی جدیدی را معرفی نماید. اینطور که به نظر می‌رسد، این محصول جدید، تلفنی میان‌رده و اقتصادی بوده و احتمالا OnePlus One Lite نام خواهد داشت. هفته‌ی گذشته بود که اطلاعات جدیدی را در مورد دو گوشی‌هوشمند جدید شنیده میشد […]

اخبار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد OnePlus دعوتنامه‌هایی را برای یک مراسم ارسال کرده و قصد دارد امشب، محصولی جدیدی را معرفی نماید. اینطور که به نظر می‌رسد، این محصول جدید، تلفنی میان‌رده و اقتصادی بوده و احتمالا OnePlus One Lite نام خواهد داشت.

هفته‌ی گذشته بود که اطلاعات جدیدی را در مورد دو گوشی‌هوشمند جدید شنیده میشد که یکی از این دو گوشی، OnePlus Two بوده و مدل دوم نیز که محصولی اقتصادی و ارزان‌قیمت می‌باشد، احتمالا OnePlus One Lite نام دارد. اگر شرکت وان‌پلاس قصد معرفی نسخه‌ی Lite از محصول خود را داشته باشد، احتمالا دلیل آن آماده کردن شرایط برای ورود OnePlus Two می‌باشد.

طبق شایعات موجود، پرچم‌دار جدید این شرکت، صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر Quad HD که برابر با 1440×1540 پیکسل می‌باشد را به همراه 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی 8-هسته‌ای عرضه خواهد نمود. البته هنوز این اخبار تایید نشده‌اند و همانطور که گفتیم تنها شایعاتی هستند که در فضای مجازی وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که امروز کدام‌یک از این محصولات معرفی خواهد شد. باید تا امشب منتظر باشیم تا ببینیم پرچم‌دار جدید این شرکت می‌تواند رقیبی برای محصولات جدید شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی و … باشد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال