تصاویر جدید تلفن هوشمند OnePlus One با سیستم‌عامل OxygenOS

به نظر می‌رسد که اواخر ماه جاری اولین نسخه از سیستم‌عامل OxygenOS، به صورت رسمی توسط شرکت OnePlus معرفی می‌شود. اما قصد داریم تا کمی زودتر از موعد مورد نظر و البته به صورت غیر رسمی، نگاهی به این سیستم‌عامل داشته باشیم. به تازگی سه تصویر جدید توسط اکانت معروف “leaksfly” در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر، تصاویری جدید […]

به نظر می‌رسد که اواخر ماه جاری اولین نسخه از سیستم‌عامل OxygenOS، به صورت رسمی توسط شرکت OnePlus معرفی می‌شود. اما قصد داریم تا کمی زودتر از موعد مورد نظر و البته به صورت غیر رسمی، نگاهی به این سیستم‌عامل داشته باشیم.

به تازگی سه تصویر جدید توسط اکانت معروف “leaksfly” در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر، تصاویری جدید از این سیستم‌عامل OxygenOS که پایه‌ی آن بر اساس سیستم‌عامل اندروید بوده، منتشر ساخته که بسیار جالب به نظر می‌رسند. این تصاویر که در آنها، تلفن هوشمند OnePlus One نیز دیده می‌شود، اطلاعات زیادی را به همراه خود نداشته و تنها صفحه‌ی ابتدایی روشن شدن دستگاه و منوی تغییر زبان، در آنها وجود دارد. هر چه که هست، به نظر می‌رسد این سیستم‌عامل با طراحی‌ بسیار روان و زیبا و البته با الهام‌گیری از اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی ساخته شده خواهد شد.

OnePlus One OxygenOS leaks out in new photos 2

اوایل سال جاری بود که مجموعه‌ای بسیار خوب از این تلفن هوشمند و البته سیستم‌عامل جدید OxygenOS منتشر شد که از این لینک می‌توانید آنها را مشاهده نمایید. این تصاویر، صفحه‌ی اصلی یا Home Screen و مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌هایی که به صورت پیش‌فرض بر روی این تلفن هوشمند نصب شده‌اند را نشان میداد اما شرکت OnePlus، بلافاصله این قضیه را نفی‌کرد و اعلام نمود که تصاویر منتشر شده همگی تقلبی هستند.

OxygenOS قرار است به صورت کاملا رسمی، اواخر ماه جاری معرفی شود، سیستم‌عاملی که پیشتر در کنار شریک چینی خود، Cyanogen حضوری پررنگ داشت. اینطور که به نظر می‌رسد، OxygenOS تنها به عنوان یک بروزرسانی نرم‌افزاری اختیاری برای تلفن هوشمند OnePlus One عرضه خواهد شد چرا که پیشتر، اخبار زیادی در مورد وجود و معرفی OnePlus One 2 در آینده به گوش می‌رسد که اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، بدون شک می‌توانیم شاهد حضور این سیستم‌‌عامل در نسخه‌ی جدید این تلفن هوشمند باشیم.

OnePlus One OxygenOS leaks out in new photos 3

OnePlus مانور زیادی بر روی سیستم‌عامل خود می‌دهد و از همین حالا، همگان را منتظر عرضه و البته رقابت با سیستم‌عامل Cyanogen کرده است. حضور سیستم‌عامل نوپای OxygenOS در تلفن هوشمند وان پلاس 2 کمی ناامید کننده به نظر می‌آید، ممکن است شرکت چینی وان پلاس سیستم عامل بومی شرکت خود را به عنوان یه انتخاب در کنار اندروید عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال