1.5 میلیون دستگاه از تلفن هوشمند وان پلاس 1 فروش رفته است

اولین پرچمدار کمپانی وان پلاس در ماه آپریل 2014 به طور رسمی معرفی شد  و در ماه ژوئن نیز فروش خود را آغاز کرد. بر اساس آمار‌های منتشر شده این کمپانی در طی این مدت موفق به فروش 1.5 میلیون دستگاه از وان پلاس وان شده است که آمار بدی برای یک کمپانی تازه کار […]

اولین پرچمدار کمپانی وان پلاس در ماه آپریل 2014 به طور رسمی معرفی شد  و در ماه ژوئن نیز فروش خود را آغاز کرد. بر اساس آمار‌های منتشر شده این کمپانی در طی این مدت موفق به فروش 1.5 میلیون دستگاه از وان پلاس وان شده است که آمار بدی برای یک کمپانی تازه کار نمی‌باشد.

کمپانی وان پلاس در سال 2013 تاسیس شد و حدود 900 کارمند در دوازده کشور مختلف داشت. این کمپانی گوشی‌های هوشمند خود را در 35 کشور به فروش رسانده و دفتر اصلی این شرکت در دو شهر سنگاپور و بنگلور هند قرار دارد. این شرکت سعی دارد تا بازار خود را به آمریکا و اروپا نیز گسترش دهد.

در ماه ژانویه کمپانی وان پلاس اعلام کرد که توانسته یک میلیون از جدیدترین پرچمدار خود را به فروش برساند. با توجه به این که با آغاز سال 2015 روش فروش این گوشی عوض شد و دیگر نیاز به دعوت‌نامه نبود و از طرفی دیگر نیز قیمت گوشی 50 دلار کاهش یافت این گوشی توانسته تا به امروز 1.5 میلیون بار به فروش برسد. شاید بتوان یکی از عوامل دیگر فروش خوب این گوشی را وجود در بازار‌های مختلف جهانی نام برد.

Pei موسس کمپانی وان پلاس در جدیدترین مصاحبه‌ی خود صحبت خاصی را از پرچمدار جدید این شرکت نکرده اما به طور غیر مستفیم به آن اشاره کرده است:

” در ابتدا شما باید تمرکز خود را بر روی پرچمدار شرکت قرار دهید و ببینید که کاربران از شما چه گوشی‌ می‌خواهند. بدون شک کاربران ما بهترین را از ما درخواست می‌کنند و ما نیز سعی داریم بهترین را به آن‌ها ارائه دهیم.

حتی اگر ما در گوشی خود از بهترین سخت‌افزار‌های حال حاظر هم استفاده نکنیم این دلیل بد بودن گوشی نمی‌شود. ما قصد داریم بهترین محصول را به کاربران تحویل دهیم و شما نباید دغدغه‌ی اصلی خود را مشخصات سخت افزاری یک گوشی قرار دهید.”

کمپانی وان پلاس انتظار دارد تا پایان سال 2015 حدوو 3.5 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند. با توجه به این که این کمپانی تنها 500هزار عدد در نیم سال اول 2015 به فروش رسانده این انتظار کمی بعید به نظر می‌رسد. با توجه به عرضه‌ی وان پلاس 2 در ماه آینده و شایعاتی مربوط به معرفی یک گوشی دیگر توسط این کمپانی در فصل پاییز شاید وان پلاس بتواند به آرزوی خود برسد.

وان پلاس 2 پرچمدار بعدی این کمپانی بوده و شایعات مختلفی نیز راجب به آن منتشر شده است. چیپست اسنپدراگون 810، 4 گیگابایت رم، پورت USB Type-C و حسگر اثر انگشت از مهم‌ترین مشخصات پرچمدار آینده‌ی وان پلاس می‌باشد که قرار است به شکل خاصی و با حضور واقعیت مجازی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال