تیزر جدید وان‌پلاس منتشر شد: آیا محصولی لوکس در انتظار کاربران است؟

ماه گذشته بود که یکی از موسسین شرکت وان‌پلاس، آقای Carl Pei، تایید کرد که شاهد معرفی سومین گوشی‌هوشمند این شرکت پیش از پایان سال جاری خواهیم بود. اما تیزری که امروز توسط این شرکت چینی در صفحه‌ی گوگل پلاس وان‌پلاس منتشر شده، یک گوشی‌هوشمند را نشان نمی‌دهد. از آنجایی که تصویر منتشر شده نیز اصلا […]

ماه گذشته بود که یکی از موسسین شرکت وان‌پلاس، آقای Carl Pei، تایید کرد که شاهد معرفی سومین گوشی‌هوشمند این شرکت پیش از پایان سال جاری خواهیم بود. اما تیزری که امروز توسط این شرکت چینی در صفحه‌ی گوگل پلاس وان‌پلاس منتشر شده، یک گوشی‌هوشمند را نشان نمی‌دهد. از آنجایی که تصویر منتشر شده نیز اصلا واضح نیست، باید به رنگ قهوه‌ای که در قسمت پایینی تصویر وجود دارد و بسیار به “چرم” شباهت دارد نیز توجه کنیم.

طبق جمله‌ای که در قسمت پایینی عکس نوشته شده، می‌توانیم حدس بزنیم که یک کاور هوشمند SwapStyle چرمی، ممکن است برای گوشی‌هوشمند OnePlus 2 عرضه شود. البته کاورهای SwapStyle هم‌اکنون هم برای این گوشی و با جنس‌های مختلفی عرضه شده‌اند که هر کدام از آنها، 26.99 دلار قیمت دارد.

پیشتر نیز اطلاعاتی در مورد اینکه ممکن است بدنه‌ی این گوشی‌هوشمند از جنس “چرم” باشد، منتشر شده بود اما همانطور که دیدید، در ساخت بدنه‌ی این گوشی از فلز استفاده شد و تمام شایعات در این مورد، رد شدند. اما شاید یک کاور هوشمند چرمی، بتواند با اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده بودند، مرتبط باشد.

اما سوالی اینجا پیش می‌آید و آن، این است که تکلیف سومین گوشی این شرکت چه می‌شود؟ آیا واقعا وان‌پلاس با این فاصله‌ی کم، سومین پرچم‌دار خود را معرفی می‌کند و یا ممکن است شاهد معرفی تلفنی میان‌رده باشیم؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال