بیست‌وهشتم می منتظر معرفی رام اختصاصی OnePlus با نام HydrogenOS باشید!

صبح امروز، کمپانی چینی OnePlus به صورت رسمی اعلام کرد که رام اختصاصی و جدید این شرکت، با نام HydrogenOS به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پیشتر، این شرکت از رام اختصاصی خود با نام OxygenOS رونمایی و آن را در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار داده بود. رام اختصاصی OxygenOS که ماه گذشته عرضه […]

صبح امروز، کمپانی چینی OnePlus به صورت رسمی اعلام کرد که رام اختصاصی و جدید این شرکت، با نام HydrogenOS به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پیشتر، این شرکت از رام اختصاصی خود با نام OxygenOS رونمایی و آن را در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار داده بود.

رام اختصاصی OxygenOS که ماه گذشته عرضه شد، به صورت کامل با گوشی‌هوشمند OnePlus One بهینه شده و کارایی بسیار بالایی دارد. همچنین پایه‌ی آن بر اساس ساختار اندروید 5.0 طراحی شده و از پایداری بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

اما HyderogenOS که قرار است 28 می در اختیار کاربران قرار بگیرد، نسخه‌ی چینی از OxygenOS بوده و بر اساس اندروید 5.0 طراحی شده است. از ویژگی‌های این رام که تنها برای کاربران چینی منتشر می‌شود، می‌توان به بهتر شدن عملکرد این گوشی‌هوشمند در کنار بهبود مصرف باتری آن اشاره کرد.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود گوگل، نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌عامل اندروید را که در حال حاضر با نام Android M شناخته می‌شود، در کنفرانس سالانه‌ی I/O خود و در تاریخ بیست‌وهشتم می، معرفی خواهد نمود.

هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده و باید تا 28 می صبر کرده و ببینیم که HydrogenOS، ارتباطی با Android M خواهد داشت یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال