آیا OnePlus 2 هفته‌ی آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود؟

کمپانی چینی OnePlus در جدیدترین توئیت خود اعلام کرده که در تاریخ 1 ژوئن تکنولوژی را تغییر می‌دهد! شاید این ادعا فقط برای جلب توجه باشد اما به راستی این کمپانی چینی قرار است در این تاریخ چه چیزی را معرفی کند؟ OnePlus در توئیت خود اینطور نوشته است: ما همیشه به دنبال تغییر و تحول در […]

کمپانی چینی OnePlus در جدیدترین توئیت خود اعلام کرده که در تاریخ 1 ژوئن تکنولوژی را تغییر می‌دهد! شاید این ادعا فقط برای جلب توجه باشد اما به راستی این کمپانی چینی قرار است در این تاریخ چه چیزی را معرفی کند؟ OnePlus در توئیت خود اینطور نوشته است:

ما همیشه به دنبال تغییر و تحول در عرصه‌ی تکنولوژی بوده‌ایم و به همین منظور در تاریخ اول ژوئن می‌خواهیم تکنولوژی را به لرزه در بیاوریم.

همانطور که در عکس مربوط به این توئیت نیز مشاهده می‌کنیم عبارت ” زمان تغییر فرا رسیده” دیده می‌شود. آیا این کمپانی چینی قصد معرفی  OnePlus 2 را دارد؟

در تصویری که در این توئیتر آمده شاهد یک گوشی هوشمند هستیم که نصف آن مشخص نیست. شاید  OnePlus 2 دارای یک قلم خاصی باشد و یا قرار است تکنولوژی جدیدی در طراحی گوشی به کار گرفته شود. حال اگر توئیتر OnePlus به چیز دیگری اشاره داشته باشد آن محصول چه چیزی می‌تواند باشد؟

شاید افراد خوش بین به دنبال یک ساعت هوشمند از این کمپانی چینی به همراه قیمتی معقول باشند. این ساعت هوشمند می‌تواند با سیستم عامل اندروید ویئر کار خود را آغاز کند و سنسور‌های مختلفی نظیر سنجش ضربان قلب را به همراه داشته باشد. ممکن است این کمپانی هدست واقعیت مجازی را در این تاریخ معرفی کند که باز هم با قیمتی مناسب بتواند رقیب قدرت‌مندی برای دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه باشد.

اما افراد بدبین بدون شک این شعار را فقط جنبه‌ی تبلیغاتی دانسته و این کار OnePlus را برای جلب توجه خود کمپانی می‌دانند. شاید کمپانی OnePlus با معرفی گوشی جدید خود و کاهش قیمت نسخه‌ی قبلی OnePlus بتواند تغییری را نه در تکنولوژی بلکه در فروش خود شرکت ایجاد کند.

در هر صورت زمان زیادی تا اول ژوئن نمانده و در این تاریخ شاید کمپانی وان پلاس بتواند ما را متعجب کند. فعلا باید صبر کرد و دید وان پلاس چه چیزی را برای معرفی در این تاریخ برگزیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال