هفتم آبان منتظر رونمایی از گوشی هوشمند OnePlus X باشید

استارت‌آپ چینی وان پلاس شاید با گوشی وان پلاس 2 سال شلوغی را پشت سرگذاشته باشد اما این مسئله باعث نشده تا این شرکت به فکر عرضه‌ی گوشی‌‌هوشمند دیگری نباشد. حال این شرکت در توئیر پستی را ارسال کرده که نشان از تیزر تبلیغاتی برای گوشی جدید این شرکت وان پلاس X می‌دهد. همان‌طور که […]

استارت‌آپ چینی وان پلاس شاید با گوشی وان پلاس 2 سال شلوغی را پشت سرگذاشته باشد اما این مسئله باعث نشده تا این شرکت به فکر عرضه‌ی گوشی‌‌هوشمند دیگری نباشد. حال این شرکت در توئیر پستی را ارسال کرده که نشان از تیزر تبلیغاتی برای گوشی جدید این شرکت وان پلاس X می‌دهد. همان‌طور که در عکس هم مشاهده می‌کنید، حرف X بزرگ به صورت درخشان به نمایش گذاشته شده و تاریخ معرفی این گوشی نیز هفتم آبان ماه در لندن انتخاب شده است. احتمال این گوشی همان گوشی خواهد بود که چندی پیش آن را در اسناد FCC مشاهده کردیم.

باتوجه به تیزر تبلیغاتی زیر و قرار گرفتن تاریخ هفتم آبان می‌توان مطمئن شد که وان پلاس قصد دارد از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کند. حتی مدیر عامل این شرکت نیز اذعان داشت که آن‌ها قبل از به اتمام رسیدن سال میلادی از گوشی جدیدی رونمایی خواهند کرد پس نمی‌توان در این مراسم به دنبال محصولی دیگر به جز گوشی‌هوشمند جدید باشیم.

هفتم آبان منتظر رونمایی از گوشی هوشمند OnePlus X باشید

تصاویر فاش شده از این گوشی نیز شباهت بسیار زیاد آن را به گوشی‌های آیفون اپل تایید می‌کردند. به برخی از مشخصات فاش شده از این گوشی می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی آن و همچنین چیپست اسنپدراگون 801 با پردازنده‌ای 1.9 گیگاهرتزی اشاره کرد. پشتیبانی از LTE/GPS/Bluetooth/WiFi هم از دیگر مشخصات فاش‌شده‌ی وان پلاس X در چند روز گذشته بوده است.

شاید وان پلاس برای این گوشی نیز حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه هم درنظر بگیرد. انتظار می‌رود قیمت این گوشی بیشتر از 250 دلار نشود پس نمی‌توان انتظار گوشی پرچمدار را از وان پلاس X داشت هر چند گوشی‌های وان پلاس X از ویژگی‌های بسیار خوبی نسبت به قیمت‌شان برخوردار هستند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال