سامسونگ به صورت تصادفی اطلاعاتی از گلکسی اس 7 اج را در وب‌سایت خود به نمایش گذاشت!

همانطور که می‌دانید به زودی شاهد معرفی رسمی گوشی‌هوشمند Galaxy S7 خواهیم بود و بر اساس آنچه از گذشته دیده‌ایم، سامسونگ احتمالا چندین نسخه‌ی مختلف از این گوشی‌هوشمند را معرفی خواهد نمود. اما این شرکت کمی زودتر از موعد مقرر و البته به صورت تصادفی، به نسخه‌ی Edge از گوشی Galaxy S7 در وب‌سایت خود اشاره […]

همانطور که می‌دانید به زودی شاهد معرفی رسمی گوشی‌هوشمند Galaxy S7 خواهیم بود و بر اساس آنچه از گذشته دیده‌ایم، سامسونگ احتمالا چندین نسخه‌ی مختلف از این گوشی‌هوشمند را معرفی خواهد نمود. اما این شرکت کمی زودتر از موعد مقرر و البته به صورت تصادفی، به نسخه‌ی Edge از گوشی Galaxy S7 در وب‌سایت خود اشاره کرد.

Oops! Galaxy S7 Edge pops up on Samsung website 2

بر اساس اطلاعات مستندی که در بخش توسعه‌دهندگان وب‌سایت سامسونگ منتشر شده است، این شرکت نسخه‌ی “edge” از گوشی‌هوشمند Galaxy S7 را نیز در کنار نسخه‌ی ساده از آن معرفی خواهد نمود. همچنین حتی احتمال معرفی نسخه‌ای سوم از این گوشی نیز وجود دارد که برخی آن را معرفی “Galaxy S7 edge Plus” دانسته و برخی دیگر نیز از احتمال معرفی “Galaxy S7 Mini” صحبت می‌کنند.

به هر حال هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد در دست نیست و حتی این اطلاعات نیز از وب‌سایت سامسونگ حذف شده‌اند. به همین جهت باید تا 21 فوریه یعنی دوم اسفند ماه و مراسم Unpacked سامسونگ منتظر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال