گوشی OppoA77 به زودی با دوربین 16 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

تولیدکننده‌ی مطرح چینی، شرکت Oppo به زودی قرار است از گوشی‌هوشمند جدید خود رونمایی کند. این گوشی‌هوشمند که Oppo A77 نام گرفته قرار است با نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی‌ و چیپست MT6750T شرکت مدیاتک وارد بازار شود. حافظه‌ی رم گوشی‌ مورد اشاره 4 گیگابایتی خواهد بود و حافظه‌ی داخلی آن نیز به 64 گیگابایت می‌رسد. […]

تولیدکننده‌ی مطرح چینی، شرکت Oppo به زودی قرار است از گوشی‌هوشمند جدید خود رونمایی کند. این گوشی‌هوشمند که Oppo A77 نام گرفته قرار است با نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی‌ و چیپست MT6750T شرکت مدیاتک وارد بازار شود.

حافظه‌ی رم گوشی‌ مورد اشاره 4 گیگابایتی خواهد بود و حافظه‌ی داخلی آن نیز به 64 گیگابایت می‌رسد. دوربین اصلی این گوشی به سنسوری 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گوشی OppoA77 درگاه دو سیم‌کارته خواهد داشت و احتمالا به باتری با ظرفیت 3,200 تجهیز می‌یابد.

براساس شایعات منتشر شده، این گوشی تا اوایل ماه آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد و احتمالا کشور تایوان به اولین کشوری تبدیل خواهد شد که این گوشی را در بازار می‌بیند. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی و قیمت آن منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال