اوپو مدعی شد گوشی تا شدنی این شرکت تا یک میلیون بار بدون مشکل باز و بسته می‌شود

شرکت اوپو پس از معرفی گوشی‌های تا شدنی جدید خود اعلام کرد این گوشی‌ها می‌توانند تا یک میلیون بار در مقابل باز و بسته شدن مقاومت نشان دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپو به عنوان شرکت سازنده گوشی تا شدنی از محبوبیت خاصی در بین کاربران چینی برخوردار است. اخیرا این […]

شرکت اوپو پس از معرفی گوشی‌های تا شدنی جدید خود اعلام کرد این گوشی‌ها می‌توانند تا یک میلیون بار در مقابل باز و بسته شدن مقاومت نشان دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپو به عنوان شرکت سازنده گوشی تا شدنی از محبوبیت خاصی در بین کاربران چینی برخوردار است. اخیرا این شرکت گوشی تا شدنی جدید خود به نام اوپو فایند N3 فلیپ را معرفی کرده است که می‌تواند به عنوان رقیبی برای گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ محسوب شود.

بیلی ژانگ رئیس بازاریابی این شرکت در شبکه اجتماعی ایکس پستی را منتشر کرده است و در آن با انتشار تاییدیه TUV Rheinland به مقاومت گوشی مقابل یک میلیون بار باز و بسته شدن اشاره کرده است.

این شرکت در زمان معرفی گوشی تا شدنی خود اعلام کرده بود مقاومت این گوشی نسبت به باز و بسته شدن تا ۶۰۰ هزار بار است. اما اکنون در مراسم رونمایی از گوشی فایند N3 اعلام کرد این رقم به یک میلیون بار باز و بسته شدن می‌رسد.

به گزارش مرکز تحقیقاتی زد فولد ۵ این محصول می‌تواند در برابر ۲۰۰ هزار بار باز و بسته شدن مقاومت داشته باشد. این در حالی است که گلکسی زد فلیپ ۵ نیز در آزمایشی با پوشاندن آرد و تخم مرغ و شکر موفق شد تا در برابر ۴۰۰ هزار بار باز و بسته شدن دوام بیاورد.

در صورتی که شرایط آزمایش دو گوشی تو شدنی برند اوپو و سامسونگ یکسان در نظر گرفته شود می‌توان گفت گوشی‌های اپو نسبت به گوشی‌های تاشو سامسونگ دوام بیشتری دارند. همچنین گوشی‌های سامسونگ در برابر آب مقاومت دارند اما گوشی‌های اپو همراه با گواهی IPX4 عرضه شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال