Oppo ادعا می‌کند که می‌تواند یک گوشی را تنها در 15 دقیقه کاملا شارژ کند

سیستم‌های شارژ سریع این‌ روزها در گوشی‌های‌هوشمند دیده می‌شوند و شرکت‌های مختلف سعی بر این دارند تا به بهترین شکل ممکن از این سیستم‌ها استفاده کنند. هنوز به زمان زیادی نیاز است تا بتوان به طور کامل از این سیستم‌ها در گوشی‌های‌هوشمند استفاده کرد؛ به همین علت شرکت‌های مختلف در حال انجام دادن آزمایش‌هایی در […]

سیستم‌های شارژ سریع این‌ روزها در گوشی‌های‌هوشمند دیده می‌شوند و شرکت‌های مختلف سعی بر این دارند تا به بهترین شکل ممکن از این سیستم‌ها استفاده کنند. هنوز به زمان زیادی نیاز است تا بتوان به طور کامل از این سیستم‌ها در گوشی‌های‌هوشمند استفاده کرد؛ به همین علت شرکت‌های مختلف در حال انجام دادن آزمایش‌هایی در این رابطه هستند. شرکت Oppo در جدیدترین اقدام خود موفق شده تا رکورد جدیدی را به ثبت رساند. این شرکت مدعی است که سیستم شارژ سریع این شرکت می‌توان گوشی‌های‌هوشمند را در عرض 15 دقیقه از صفر درصد به طور کامل شارژ کند.

این سیستم که SuperVOOC نام گرفته توسط شرکت Oppo در کنگره‌ی جهانی موبایل مورد استفاده قرار گرفت. به گفته‌ی این شرکت چینی، این سیستم می‌تواند باتری 2500 میلی‌آمپری خالی از شارژ را تنها در عرض 15 دقیقه به 100 درصد برساند. گفته می‌شود شارژر سریع شرکت Oppo از طریق هر دو درگاه میکرو USB‌ و USB Type-C کار می‌کند. فعلا این شارژر به صورت انحصاری توسط سخت‌افزارهای ساخته شده‌ی شرکت Oppo کار می‌کند. در واقع تمامی وسایل مورد استفاده قرار گرفته در این شارژر و گوشی شارژ شده همگی از شرکت Oppo بوده‌اند.

مستحضر هستید که این اولین باری نیست که شاهد شارژرهای فوق‌سریع در گوشی‌های‌هوشمند هستیم. در چند ماه گذشته نیز شرکت کوالکام از سری جدیدی از شارژرهای سریع خود رونمایی کرد که یک باتری کاملا خالی را در عرض 35 دقیقه به 80 درصد شارژ می‌کرد. هوآوی نیز در این سیستم نقش پررنگی داشته چرا که این شرکت موفق شد باتری خالی را تنها در عرض 5 دقیقه به 48 درصد برساند.

اگر تمامی آمارها را کنار هم بگذاریم سیستم شارژ سریع Oppo چیز دیگری است. اگر بشود باتری گوشی خود را تنها در عرض 15 دقیقه به طور کامل شارژ کرد دیگر کسی به ظرفیت‌های بیش‌از حد باتری نیازی ندارد. شاید طی ماه‌های آینده شاهد عرضه‌ی چنین تکنولوژی نباشیم اما قطعا در سال‌های آینده می‌توانیم تنها با صرف کردن نهار یا شام خود گوشی‌مان را تیز همزمان به طور کامل شارژ کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال