گوشی‎های Oppo F3 Plus و F3 معرفی شدند

شرکت Oppo در نهایت گوشی‎های F3 Plus و برادر کوچکتر آن یعنی F3 را معرفی کرد. این دو گوشی جزو سری گوشی‎های متخصص سلفی (Selfie Expert) این شرکت محسوب می‎شوند که در آن‎ها توجه خاصی به عملکرد دوربین جلو شده است. F3 Plus دارای یک بدنه‎ی آلومینیومی یکپارچه با الگوی آنتن‎های 6 رشته‎ای است. این […]

شرکت Oppo در نهایت گوشی‎های F3 Plus و برادر کوچکتر آن یعنی F3 را معرفی کرد. این دو گوشی جزو سری گوشی‎های متخصص سلفی (Selfie Expert) این شرکت محسوب می‎شوند که در آن‎ها توجه خاصی به عملکرد دوربین جلو شده است.

F3 Plus دارای یک بدنه‎ی آلومینیومی یکپارچه با الگوی آنتن‎های 6 رشته‎ای است. این گوشی در جلو مجهز به سیستم دوربین دوگانه است که یکی از این دوربین‎ها دارای سنسور 1/3 اینچی با رزولوشن 16 مگاپیکسل و دیافراگم f2.0 بوده و دیگری یک سنسور 8 مگاپیکسل و لنز واید با زاویه دید 120 درجه دارد. اپلیکیشن دوربین این گوشی حالت عکاسی Beautify 4.0 شرکت Oppo برای بهبود رنگ پوست و هم‎چنین افکت بوکه به منظور محو کردن پس‎زمینه برای تصاویر سلفی کاربر را در اختیار دارد.

در پنل پشتی یک سنسور 16 مگاپیکسلی f/2.8 اینچی IMX398 سونی با پیکسل‎های 1.4 میکرونی، لنزهای زاویه گسترده‎ با میدان دید 120 درجه، نسبت کانونی f1.7 و فناوری PDAF دوتایی دیده می‎شود.

سایر مشخصات این دستگاه شامل پنل ال‎سی‎دی 6.0 اینچی با پشتیبانی از فناوری IPS و رزولوشن 1080p، پردازنده‎ی اسنپ‎دارگون 653 شرکت کوالکام، 4 گیگابایت رم، حافظه‎داخلی 64 گیگابایتی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی، باتری با گنجایش 4000 میلی‎آمپرساعت با فناوری شارژ سریع VOOC، حسگر اثرانگشت و سیستم‎عامل اندروید 6.0 به همراه لانچر ColorOS 3.0 عرضه می‎شود.

قیمت این گوشی 473 دلار بوده و از تاریخ 12 فروردین‎ماه در رنگ‎های مشکی و طلائی وارد بازار هند می‎شود.

شرکت Oppo، جزئیات زیادی در رابطه با گوشی F3 اعلام نکرد و تنها اعلام داشت که تفاوت این دو در ابعاد نمایشگر (یک نمایشگر کوچکتر 5.5 اینچی) است. این گوشی سیستم دوربین دوگانه را حفظ خواهد کرد و اردیبهشت‎‌ماه وارد بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال