شرکت Oppo ویژگی‎های گوشی F3 Plus خود را تبلیغ می‎کند

با تاریخ رونمایی از گوشی Oppo F3 Plus تنها دو روز فاصله داریم (3 فروردین‎ماه) و در صفحه‎ی رسمی فیس‎‌بوک شرکت Oppo هیاهوی زیادی در رابطه با این دستگاه شکل گرفته است. این شرکت چینی به دنبال ارسال چندین پست فناوری شارژ سریع VOOC خود، دسترسی لمسی آپگرید شده (یک حسگر اثرانگشت واکنش‎گرا، دقیق و […]

با تاریخ رونمایی از گوشی Oppo F3 Plus تنها دو روز فاصله داریم (3 فروردین‎ماه) و در صفحه‎ی رسمی فیس‎‌بوک شرکت Oppo هیاهوی زیادی در رابطه با این دستگاه شکل گرفته است.

این شرکت چینی به دنبال ارسال چندین پست فناوری شارژ سریع VOOC خود، دسترسی لمسی آپگرید شده (یک حسگر اثرانگشت واکنش‎گرا، دقیق و سریع) و یک دوربین با نسبت کانونی f/1.7 که همگی جزو قابلیت‎های فبلت بوده را تبلیغ کرده است.

این گوشی که تحت شعار متخصص سلفی معرفی می‎شود از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و سیستم دوربین دوگانه‎ در جلو بهره می‎برد که از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک ماژول 8 مگاپیکسلی شکل گرفته‎اند و بدون شک علاقه‎مندان به دنیای عکاسی سلفی را به وجد می‎آورند.

سایر مشخصات این گوشی شامل یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی، چیپست اسنپ‎دراگون 625، 4 گیگابایت رم به همراه سیستم‎عامل اندروید 6.0.1 می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال