Selfie Expert بعدی Oppo سوم فروردین‌ماه رونمایی می‌شود

چند روز قبل خیابان‎های کشور فیلیپین شاهد حضور تابلوهای تبلیغاتی گوشی‎های Oppo F3 و F3 Plus بودند که البته هنوز معرفی نشدند و یقینا شعبه‎ی محلی این شرکت دعوت‎نامه‎هایی را برای اعضای رسانه‎ی این کشور برای حضور در رویداد رونمایی از این دو گوشی ارسال کرده است. تاریخ این مراسم می‎بایست 3 فروردین‎ماه باشد و با […]

چند روز قبل خیابان‎های کشور فیلیپین شاهد حضور تابلوهای تبلیغاتی گوشی‎های Oppo F3 و F3 Plus بودند که البته هنوز معرفی نشدند و یقینا شعبه‎ی محلی این شرکت دعوت‎نامه‎هایی را برای اعضای رسانه‎ی این کشور برای حضور در رویداد رونمایی از این دو گوشی ارسال کرده است. تاریخ این مراسم می‎بایست 3 فروردین‎ماه باشد و با آن‎که اشاره‎ی خاصی به این دو گوشی نشده است، منطقی است در نظر بگیریم که آن‎ها ستارگان این نمایش خواهند بود.

شرکت Oppo برای نسل ابتدایی این گوشی‎ها یعنی F1 شعار متخصصین عکاسی سلفی را مطرح کرد و حالا دو گوشی F3 و F3 پلاس نیز با بهره‎‎مند شدن از دوربین‎های جلوی دوگانه سطح بازی در دنیای دوربین‎های سلفی را به مرحله‎ی دیگری می‎برند. شاید هم فقط مدل پلاس دو دوربین در جلو داشته باشد، هنوز مشخص نیست.

شرکت رقیب Oppo، یعنی vivo نیز گوشی V5 Plus را با دوربین سلفی دوگانه وارد بازار کرده است و شاید شاهد حضور دوربینی با قابلیت‎های مشابه در دستگاه‎های بعدی Oppo باشیم. توجه داشته باشید که vivo V5 (مدل غیر پلاس) تنها یک دوربین جلو دارد و بایستی ببینیم Oppo چه تصمیمی برای گوشی‎های هوشمند خود خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال