گوشی Oppo F3 Plus در بنچمارک GFXBench رویت شد

در طول چند هفته‎ی گذشته شنیده می‎شود که شرکت Oppo قصد دارد یک جفت گوشی‎های جدید “متخصص سلفی” را عرضه کند. تبلیغات این گوشی‎ها با درز اطلاعات فراوانی همراه شد تا این‎که این شرکت دعوت‎نامه‎هایی را برای شرکت در مراسم رونمایی از گوشی‎های Oppo F3 و F3 Plus در تاریخ 3 فروردین‎ماه ارسال کرد. این […]

در طول چند هفته‎ی گذشته شنیده می‎شود که شرکت Oppo قصد دارد یک جفت گوشی‎های جدید “متخصص سلفی” را عرضه کند. تبلیغات این گوشی‎ها با درز اطلاعات فراوانی همراه شد تا این‎که این شرکت دعوت‎نامه‎هایی را برای شرکت در مراسم رونمایی از گوشی‎های Oppo F3 و F3 Plus در تاریخ 3 فروردین‎ماه ارسال کرد.

این شرکت چینی برای معرفی این دو گوشی با شتاب قابل‎درکی دارد عمل می‎کند، چون رقیب این شرکت یعنی خانواده‎ی گوشی‎های V5 Plus شرکت Vivo با استفاده از دوربین‎های سلفی دوگانه قصد تسخیر بازار را دارد. بنابراین، آگاهی از این نکته که اوپو در حال محک زدن دو دستگاه جدید خود بوده طبیعی است چون در لیست بنچمارک GFXBench نیز گوشی F3 Plus ثبت شده است.

علاوه بر این نتایج به دست آمده نشان از آپگرید این گوشی دارد، مهر تاییدی بر برگه‎ی مشخصات اولیه‎ای می‎زند که در حال حاضر در ارتباط با این گوشی منتشر شده است. ظاهرا گوشی Oppo F3 Plus در واقع یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی‎ دارد. در بخش گرافیکی پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 510 استفاده شده و کارهای پردازش بر عهده‎ی چیپست واقعا پرتوان اسنپ‎دراگون 653 با 4 هسته‎ی Cortex-A72 و 4 هسته‎ی Cortex-A53 است. به همراه این مشخصات 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی دیده می‎شود.

عامل اصلی درخشش این گوشی دوربین دوگانه‎ی سلفی است که از یک سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. بنچمارک GFXBench تنها دوربین اول را شناسایی کرده است ولی جای نگرانی ندارد چون این ذات طبیعی این بنچمارک به شمار می‎رود. در پنل پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی به چشم می‎خورد. براساس اطلاعات وزن گوشی F3 Plus برابر با 185 گرم بوده و به یک باتری با گنجایش 4000 میلی‎آمپرساعت مجهز است.

اگر همه چیز براساس برنامه‎ریزی‎ها پیش برود دو گوشی Oppo F3 و F3 Plus همزمان در 5 بازار فیلیپین، میانمار، ویتنام، اندونزی و چین عرضه می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال