Oppo N3 در سه رنگ مختلف و در تاریخ 29 اکتبر معرفی خواهد شد

حتما شما نیز موفقیت هایی که Oppo N1 را به دست آورید به یاد دارید. این تلفن هوشمند چینی، با طراحی بسیار زیبا و عملکرد فوق العاده ی خود، توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد و حال نوبت به عرضه ی Oppo N3 رسیده است تا وارد رقابت با سایر تلفن های هوشمند شود. اول […]

حتما شما نیز موفقیت هایی که Oppo N1 را به دست آورید به یاد دارید. این تلفن هوشمند چینی، با طراحی بسیار زیبا و عملکرد فوق العاده ی خود، توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد و حال نوبت به عرضه ی Oppo N3 رسیده است تا وارد رقابت با سایر تلفن های هوشمند شود.

اول از همه به مشخصات فنی Oppo N3 می پردازیم…

طبق اطلاعاتی که تا این لحظه منتشر شده است، این تلفن هوشمند از صفحه ای به اندازه ی 5.9 اینچ با وضوح تصویر فول اچ دی، 3 گیگابایت رم و یک پردازنده ی اسنپ دراگون 805 بهره خواهد برد. هنوز مشخصات بیشتری منتشر نشده است اما تا اینجای کار، این تلفن هوشمند چیزی از رقیبان خود کم ندارد و شاید تنها ضعف ان نسبت به رقبا، وضوح تصویر و تراکم پیکسلی اش باشد.

اما این تلفن هوشمند دو ویژگی منحصر به فرد دارد.

oppo-n3-leak-2-600x317

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یکی از این ویژگی ها، چرخش دوربین پشتی و 13 مگاپیکسلی آن است که می تواند یک اتفاق فوق العاده باشد و کاربران می توانند عکس های سلفی بسیار با کیفیت بگیرند و یا از امکانات دیگر آن استفاده کنند.

ویژگی دیگر، پشتیبانی از دو رابط کاربری می باشد، به گونه ای که Oppo N3 قادر خواهد بود تا با رابط کاربری بسیار محبوب Cyanogen, Inc. و رابط کاربری و سیستم عامل خود Oppo با نام ColorOS کار کند که از قابلیت های جالب آن خواهد بود…

oppo-n3-leak-3-480x480

سازندگان Oppo N3 وعده ی کنفرانسی ویژه در تاریخ 29 اکتبر و کشور سنگاپور را داده اند و اعلام کرده اند که در آن، به صورت کامل این تلفن هوشمند را معرفی خواهند کرد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال