شرکت Oppo رتبه نخست بازار گوشی‌های هوشمند چین را از آن خود کرد

طبق آماری که توسط تحلیل‎گر شرکت IHS Research یعنی کوین وانگ به اشتراک ‎گذاشته شده است، شرکت چینی اوپو (Oppo) توانسته با کنار زدن هوآوی رتبه‎ی نخست بازار گوشی‎های هوشمند چین را از آن خود کند. شرکت اوپو در سه ماهه‎ی سوم سال میلادی موفق به فروش 22 میلیون واحد گوشی‎هوشمند شده است در حالی‎که […]

طبق آماری که توسط تحلیل‎گر شرکت IHS Research یعنی کوین وانگ به اشتراک ‎گذاشته شده است، شرکت چینی اوپو (Oppo) توانسته با کنار زدن هوآوی رتبه‎ی نخست بازار گوشی‎های هوشمند چین را از آن خود کند. شرکت اوپو در سه ماهه‎ی سوم سال میلادی موفق به فروش 22 میلیون واحد گوشی‎هوشمند شده است در حالی‎که به عنوان مقایسه آمار شرکت هوآوی 18 میلیون عدد بوده است.

ولی تنها این اوپو نیست که بر هوآوی غلبه کرده است بلکه شرکت Vivo نیز با فروشی 19 میلیون واحدی در سه‎ماهه‎ی سوم این موفقیت را به دست آورده است.

gsmarena_001

باید اشاره داشت که شرکت هوآوی در سه ماهه‎ی دوم موفق به فروش 32 میلیون گوشی‎هوشمند شده بود، در نتیجه می‎توان گفت این شرکت با افت بارزی روبرو شده است.

رتبه‎های بعدی، چهارم و پنجم، را شرکت‎های شیائومی و اپل به خود اختصاص داده‎اند به نحوی که میزان فروش شیائومی 12 میلیون واحد بوده در حالی که اهالی کوپرتینو در این بازه‎ی زمانی 11 میلیون واحد آیفون فروخته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال