Opus 3 تلفن هوشمند جدید Xolo برای سلفی گرفتن

تلفن هوشمند Xolo Opus 3 که از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی می کند در کشور محل تولدش هند رونمایی شد. این تلفن هوشمند که برای سلفی گرفتن طراحی شدن یک سنسور دوربین سلفی با زاویه دید باز دارد. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به پردازنده ی 4 هسته ای […]

تلفن هوشمند Xolo Opus 3 که از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی می کند در کشور محل تولدش هند رونمایی شد. این تلفن هوشمند که برای سلفی گرفتن طراحی شدن یک سنسور دوربین سلفی با زاویه دید باز دارد.

از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به پردازنده ی 4 هسته ای 1.3 گیگاهرتزی Mediatek MTK6582M، یک گیگابایت حافظه ی رم، صفحه نمایش 5 اینچی IPS با رزلوشن 720p اشاره کرد. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و ضبط ویدئوهای 1080p است.

این تلفن های هوشمند دارای قابلیت های اتصال HSPA+، وای فای، رادیو و بلوتوث 4.0 است. حافظه ی داخلی این تلفن هوشمند 8 گیگابایت با کارت حافظه ی میکرو اس دی قابل افزایش است و ظرفیت باتری آن نیز 2500 میلی آمپر ساعت است. سیستم عامل این تلفن هوشمند اندروید 4.4 کیت کت است و از چند روز آینده با قیمت حدودی 135 دلار در هند در دسترس است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال