نسخه نهایی پلتفرم OS X El Capitan اپل منتشر شد

اپل نسخه نهایی پلتفرم مک خود یعنی OS X EI را در اپ استور برای دانلود در دسترس قرار داد که تنها مک‌های فروخته شده در سال‌های اخیر با آن سازگاری خواهند داشت. راه ساده‌تری که برای نصب این به‌روزرسانی وجود دارد، دریافت از طریق OS X نصب‌شده فعلی است که به‌صورت خودکار به‌روزرسانی را […]

اپل نسخه نهایی پلتفرم مک خود یعنی OS X EI را در اپ استور برای دانلود در دسترس قرار داد که تنها مک‌های فروخته شده در سال‌های اخیر با آن سازگاری خواهند داشت. راه ساده‌تری که برای نصب این به‌روزرسانی وجود دارد، دریافت از طریق OS X نصب‌شده فعلی است که به‌صورت خودکار به‌روزرسانی را انجام می‌دهد؛ اما بهتر است برای بخشیدن جان تازه به سیستم، آن را ابتدا دانلود و سپس از حالت زیپ خارج کرده، روی یک USB درایو منتقل کرده و سپس آن را بوت کنید. شایان ذکر است که این به‌روزرسانی 6 گیگابایت حجم دارد.

os x el

OS X El Capitan بهبودهای بسیاری را با خود به ارمغان آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود مدیریت تقسیم پنجره‌ها در صفحه‌نمایش، بهبود Mission Control، به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های Notes، Mail، Maps و Photos اشاره کرد. همچنین جستجوی Spotlight و تب‌های پین شده در مرورگر سافاری هم دستخوش تغییراتی شده و یک فونت جدید موسوم به San Francisco به این سیستم‌عامل اضافه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال