هوآوی موفق به فروش بیش از 12 میلیون گوشی P9 و P9 Plus شده است

در سال 2016 زمانی که بازار گوشی‎های همراه با کسادی خاصی همراه بود، شرکت هوآوی اعلام کرد که موفق به فروش 10 میلیون دستگاه از گوشی‎های Huawei P9 و Huawei P9 Plus شده و این رقم از آن زمان 2 میلیون دستگاه نیز افزایش یافته است. بنابراین به طور کلی، این شرکت توانسته است در […]

در سال 2016 زمانی که بازار گوشی‎های همراه با کسادی خاصی همراه بود، شرکت هوآوی اعلام کرد که موفق به فروش 10 میلیون دستگاه از گوشی‎های Huawei P9 و Huawei P9 Plus شده و این رقم از آن زمان 2 میلیون دستگاه نیز افزایش یافته است. بنابراین به طور کلی، این شرکت توانسته است در سراسر جهان بیش از 12 میلیون گوشی P9 و P9 Plus را به فروش برساند. منبع این اطلاعات، مدیرعامل بخش کسب و کار تولیدات مخصوص مصرف‎کننده‎ی هوآوی یعنیYu ChengDong است که بعضی از افراد او را با نام Richard Yu می‎شناسند. این مدیرعامل می‎گوید دو گوشی Huawei P10 و P10 Plus نیز که به تازگی وارد بازار شده‎اند، بایستی به فروشی بیش از 10 میلیون دستگاه دست پیدا کنند.

هوآوی که عنوان سومین تولیدکننده‎ی بزرگ گوشی‎های هوشمند را در جهان به دوش می‎کشد، در سال 2016 موفق شد 139 میلیون گوشی وارد بازار کند. این عدد نه تنها قابل توجه بوده بلکه هم‎چنین به نسبت تعداد گوشی‎هایی که این شرکت در سال 2015 روانه‎ی بازار کرد، واقعا بیشتر شده است. به نحوی که مقدار عرضه‎ی گوشی‎های این شرکت در سال 2016 به نسبت سال قبل از آن 29 درصد افزایش یافت.

آقای Yu هم‎چنین برای این شرکت هدف بزرگی را در نظر گرفته است. در ماه فوریه‎ی 2016 او اعلام کرد که طی دو سه سال آینده هوآوی جایگاه اپل را به عنوان دومین تولیدکننده‎ی بزرگ گوشی‎های هوشمند در جهان تصاحب خواهد کرد. او هم‎چنین ادعا کرده است که تا سال 2021، این برند چینی با کنار زدن سامسونگ به بزرگترین تولیدکننده‎ی گوشی‎های هوشمند در جهان تبدیل می‎شود. این اهداف واقعا جاه‎طلبانه هستند و اگر هوآوی واقعا قصد دارد تا سال 2019 و 2021 به ترتیب جایگاه‎های اپل و سامسونگ را بگیرد، بایستی بگوییم که عملکرد گوشی‎های Huawei P10 و P10 Plus هنوز نماینده‎های خوبی برای این ادعا نیستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال