هوآوی در سه ماهه اول 2016 بیش از 28 میلیون گوشی‌هوشمند فروخته است

هوآوی، سومین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در دنیا، موفق شده در سه ماهه‌ی اول سال 2016 بیش از 28 میلیون گوشی‌هوشمند را به فروش برساند. در صورت مقایسه‌ی این آمار در همین زمان نسبت به سال گذشته، به افزایش 65 درصدی می‌رسیم که می‌تواند موفقیت بسیار بزرگی برای این شرکت چینی به حساب آید. بدون‌شک موفقیت […]

هوآوی، سومین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در دنیا، موفق شده در سه ماهه‌ی اول سال 2016 بیش از 28 میلیون گوشی‌هوشمند را به فروش برساند. در صورت مقایسه‌ی این آمار در همین زمان نسبت به سال گذشته، به افزایش 65 درصدی می‌رسیم که می‌تواند موفقیت بسیار بزرگی برای این شرکت چینی به حساب آید.

بدون‌شک موفقیت هوآوی در سه‌ماهه‌ی اول 2016 به فروش 2.6 میلیونی پرچم‌داران این شرکت، P9 و P9 Plus نیز برمی‌گردد که به تازگی راه خود را در ویترین مغازه‌ها باز کرده‌اند. هوآوی که در سال گذشته به طور کلی به آمار فوق‌العاده‌ی فروش 100 میلیونی گوشی‌های هوشمند خود رسیده بود، امسال قصد دارد 140 میلیون گوشی‌هوشمند را به فروش برساند هرچند شایعاتی که اخیرا منتشر شدند، بر این موضوع حکایت داشتند که این شرکت چینی‌تبار، هدف خود را از 140 میلیون دستگاه به 120 میلیون کاهش داده است؛ اما هوآوی اعلام کرده که هیچ تغییری در هدف‌گذاری این شرکت ایجاد نشده و آن‌ها انتظار دارند در سال جاری، 140 میلیون گوشی‌هوشمند را در سرتاسر نقاط دنیا به فروش برسانند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال