هوآوی قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی یک گوشی پرچم‌دار خود را روانه بازار آمریکا کند

براساس گفته‌های Richard Yu، مدیر بخش محصولات هوآوی، این شرکت قصد دارد امسال پرچم‌دار جدیدی را روانه بازار آمریکا کند. درحالی که کمتر از چند ساعت تا عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی P9 هوآوی بیشتر باقی نمانده احتمالا همین گوشی نیز برای اولین بار از سوی شرکت هوآوی وارد بازار آمریکا می‌شود. بنابراین با عرضه‌ی […]

براساس گفته‌های Richard Yu، مدیر بخش محصولات هوآوی، این شرکت قصد دارد امسال پرچم‌دار جدیدی را روانه بازار آمریکا کند. درحالی که کمتر از چند ساعت تا عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی P9 هوآوی بیشتر باقی نمانده احتمالا همین گوشی نیز برای اولین بار از سوی شرکت هوآوی وارد بازار آمریکا می‌شود. بنابراین با عرضه‌ی P9 در بازار آمریکا، این گوشی به طور رسمی رقیبان قدرت‌مندی را نظیر آیفون 6 اس، گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 خواهد داشت و برای کنار زدن آن‌ها قطعا راه طولانی را در پیش خواهد داشت. البته براساس شایعات مطرح شده، P9 هوآوی دارای دوربینی قدرت‌مند و دوگانه خواهد بود؛ این ویژگی را در هیچ‌کدام از گوشی‌های مذکور نمی‌توان یافت هرچند اپل تابستان امسال با آیفون 7 پلاس و دوربینی دوگانه وارد بازار می‌شود.

Yu در ماه‌های گذشته پیش‌بینی کرده بود که هوآوی در طی پنج سال به عنوان برند اول گوشی‌های‌هوشمند شناخته خواهد شد. آن‌ها برای دست‌یابی به این موضوع باید سامسونگ که فعلا در رتبه‌ی اول بوده و اپل که به دنبال شکست دادن سامسونگ است را کنار بزنند. سامسونگ تا پایان سال گذشته 21 درصد از بازار را در اختیار و اپل نیز با فاصله‌ی بسیار کمی یعنی 19 درصد در رتبه‌ی دوم قرار داشت. این آمار در حالی منتشر شده که هوآوی تنها 8 درصد از سهام بازار را در اختیار داشته است.

در سال گذشته هوآوی اولین نکسوس خود را موسوم به نکسوس 6P در کشور آمریکا عرضه کرد. فروش مناسب این گوشی در آمریکا باعث شده تا این شرکت به فکر عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی خود در این کشور نیز باشد. در اروپا نیز هوآوی با عرضه‌ی برخی از گوشی‌های تحت برند خود و با قراردادهایی که اپراتورها توانست ببندد، شاهد افزایش 51 درصدی سهم خود در بازار اروپا بود و توانست از افزایش 15 و 2 درصدی اپل و سامسونگ سبقت قابل توجه‌ای بگیرد. شاید این استراتژی بتواند این شرکت چینی را در کشورهای غربی نیز موفق کند. حال فعلا باید منتظر رونمایی هوآوی از پرچم‌دار بعدی خود بود و دید آیا به راستی این شرکت قصد عرضه‌ی آن را در آمریکا هم دارد یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال