هوآوی امید دارد که در 5 سال آینده جای اپل و سامسونگ را در بازار تلفن‌همراه بگیرد

همگی می‌دانیم که هوآوی هدف‌های بسیار بزرگی را برای آینده‌ی گوشی‌های‌هوشمند و شرکت خود در نظر گرفته است. براساس گفته‌های Richard Yu، مدیر بخش دستگاه‌های هوآوی و مدیرعامل بخش گروه تجاری مشتریان، هوآوی تا دو یا سه سال آینده به دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های‌هوشمند تبدیل خواهد شد و جای اپل را خواهد کرد و در عرض […]

همگی می‌دانیم که هوآوی هدف‌های بسیار بزرگی را برای آینده‌ی گوشی‌های‌هوشمند و شرکت خود در نظر گرفته است. براساس گفته‌های Richard Yu، مدیر بخش دستگاه‌های هوآوی و مدیرعامل بخش گروه تجاری مشتریان، هوآوی تا دو یا سه سال آینده به دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های‌هوشمند تبدیل خواهد شد و جای اپل را خواهد کرد و در عرض پنج سال نیز به اولین تولیدکننده تبدیل می‌شود و این بار سامسونگ را از رقابت کنار می‌زند.

شرکت چینی هوآوی در سال 2015 با پیشرفت باورنکردنی مواجه شد و توانست به عنوان سومین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند خود را به دنیا معرفی کند. هوآوی قصد دارد این پیشرفت را ادامه دهد و در سال جاری فروش محصولات خود را با افزایش 30 درصدی رو‌به‌رو کند. قطعا برای کنار زدن اپل، هوآوی باید در آمریکا به شهرت بیشتری دست‌ یابد و یکی از هدف‌های این شرکت در سال 2016 نیز همین است. سال گذشته هوآوی توانست با عرضه‌ی نکسوس گوگل خود را در اکثر مناطق به خصوص آمریکا به کاربران معرفی کند.

هوآوی در سال 2014 تنها 68 میلیون گوشی‌هوشمند به فروش رسانده بود؛ این در حالی است که هوآوی در سال 2015 توانست با پیشرفت 53 درصدی تعداد گوشی‌های هوشمند به فروش رسانده را به 104 میلیون دستگاه برساند و حدود 7 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. اپل با داشتن حدود 26 درصد از سهم بازار، 225 میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند و شرکت کره‌ای سامسونگ نیز با فروش 320 میلیون گوشی‌هوشمند 22 درصد از سهم بازار را در اختیار گرفت.

حال آیا گفته‌های Yu در آینده درست از آب در خواهند آمد و هوآوی می‌تواند اپل و سامسونگ را کنار بزند؟ طبیعتا برای رسیدن به چنین هدفی هوآوی کار بسیار سختی را در پیش خواهد داشت و زمان زیادی نیز برای دست یابی به این هدف نیاز دارد. باید منتظر ماند و دید طی سال‌های آینده چه اتفاقاتی در گوشی‌های‌هوشمند و دنیای تکنولوژی خواهد افتاد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال