اپل در سال آینده میلادی 3 آیپد جدید معرفی خواهد کرد

تحلیل‌گران تیم Barclays، که پیش از این نیز اخباری در خصوص آیفون 8 اپل منتشر کرده بودند، اکنون ادعا کرده‌اند که اهالی کوپرتینو در ماه مارس سال آینده میلادی از سه آیپد جدید رونمایی خواهند کرد. گفته شده دو آیپد نسخه‌های جدیدی از دو iPad Pro بوده که با نمایشگرهای 9.7 اینچی و 12.9 اینچی […]

تحلیل‌گران تیم Barclays، که پیش از این نیز اخباری در خصوص آیفون 8 اپل منتشر کرده بودند، اکنون ادعا کرده‌اند که اهالی کوپرتینو در ماه مارس سال آینده میلادی از سه آیپد جدید رونمایی خواهند کرد. گفته شده دو آیپد نسخه‌های جدیدی از دو iPad Pro بوده که با نمایشگرهای 9.7 اینچی و 12.9 اینچی معرفی خواهند شد اما یک آیپد جدید دیگر نیز شبیه iPad Air 2 در این جمع وجود دارد که هنوز اخباری در خصوص مشخصات آن در دسترس نیست.

ظاهراً این مدل مجهول نمایشگری 10.9 اینچی داشته و قصد دارد دسته جدیدی از نظر اندازه نمایشگرهای آیپد در میان محصولات اپل ایجاد نماید. درست مشابه آنچه که آیپدهای 12.9 اینچی و 9.7 اینچی به نوبه خود انجام دادند. ضمناً نمایشگر آیپد جدید کاملاً بدون لبه بوده و احتمالاً شاهد حذف دکمه فیزیکی هوم در آن خواهیم بود. با این تفاسیر آیپد جدید اپل از نظر ابعاد با مدل 9.7 اینچی تفاوت چندانی نخواهد داشت. تبدیل 2 میکروفن به 4 میکروفن و حضور جک 3.5 میلی‌متری هدفون از دیگر ویژگی‌های این محصول خواهد بود.

به نظر می‌رسد که این شرکت برنامه بزرگی برای توسعه و بهبود آیپدهای خود دارد اما از آن‌جا که برای سال آینده مشغول پروسه تولید آیفون 8 است، احتمال می‌رود که این برنامه‌ها را به بعد موکول کند. بنابراین ممکن است در سال 2018 شاهد تغییرات شگرفی در آیپدهای نسل جدید اپل باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال