به‌روزرسانی گلکسی اس 8 قابلیت تغییر کاربری دکمه بیکسبی را از بین می‌برد

اوایل ماه جاری میلادی، اپلیکیشنی به اسم All in One Gestures منتشر شد که می‎توانست کلید اختصاصی دستیار صوتی بیکسبی پرچم‎دارهای جدید سامسونگ را دوباره‎ برنامه‎ریزی کند تا به دنبال آن اپلیکیشن دیگری همانند دوربین باز شود. ظاهرا دیگر کاربران قادر به انجام این کار نخواهند بود و مدعی این گفته توسعه‎دهنده‎ی شناخته شده‎ی وب‎سایت […]

اوایل ماه جاری میلادی، اپلیکیشنی به اسم All in One Gestures منتشر شد که می‎توانست کلید اختصاصی دستیار صوتی بیکسبی پرچم‎دارهای جدید سامسونگ را دوباره‎ برنامه‎ریزی کند تا به دنبال آن اپلیکیشن دیگری همانند دوربین باز شود.

ظاهرا دیگر کاربران قادر به انجام این کار نخواهند بود و مدعی این گفته توسعه‎دهنده‎ی شناخته شده‎ی وب‎سایت XDA Developers یعنی flar2 است که اپلیکیشن Button Mapper را طراحی کرده است، اپلیکیشنی که به کاربران اجازه خواهد داد عملکرد یک دکمه مانند کلید بیکسبی در S8 سامسونگ را تغییر دهند.

این توسعه‎دهنده ادعا می‎کند اپراتور کانادایی Telus به‎روزرسانی برای گوشی S8 ارائه داده است که به دنبال آن دستکاری این دکمه (براساس سرویس “در دسترس‎پذیری”) از بین رفته است، به همین دلیل این نوع اپلیکیشن‎ها پیش از استفاده تکیه به تصمیم کاربر برای فعال‎سازی آن‎ها در بخش Accessibility گوشی دارند.

فیلیپ برن، مدیر بخش روابط‎عمومی سامسونگ در کشور ایالات‎‎متحده طی توئیتی گفته است “ما به صورت رسمی از چنین قابلیتی برای نقشه‎نگاری مجدد دکمه‎ی بیکسبی پشتیبانی نمی‎کنیم.”

یکی کاربر آمریکایی ناشناس که گوشی S8 را در اختیار داشته در گفتگو با وب‎سایت XDA گفته است: این اپ هم‎چنان در مدل مخصوص کشور آمریکا کار می‎کند.

صحبت در رابطه با “افزودن یا حذف” قابلیت‎ها از گوشی که هنوز با عرضه‎ی رسمی خود فاصله دارد، مشکل است. شاید سامسونگ بهتر است تا زمانی که امکان استفاده از بیکسبی به زبان انگلیسی باشد صبر کند و سپس این مسائل را به بحث بگذارد.

بسیاری از کاربران پیش‎بینی می‎کنند که بعدا بتوانند در انجمن مشهور Reddit نحوه‎ی قابلیت برنامه‎ریزی مجدد دکمه‎ی دستیار جدید هوشمند سامسونگ یعنی بیکسبی را مطالعه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال