نظرسنجی‌ها می‌گویند که مردم واقعاً به ساعت‌های هوشمند اپل علاقه‌مند هستند

شرکت J. D. Power یکی از بهترین سازمان‌های فعال در زمینه‌ی تحقیقات و انتشار آمار مربوط به رضایت کاربران می‌‌‌باشد که همواره اطلاعاتی از این دست را در مورد بسیاری از محصولات بازار در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شاید اگر آخرین نظرسنجی‌ در مورد خودروی Land Rover این شرکت را شنیده باشید، از این خودرو متنفر […]

شرکت J. D. Power یکی از بهترین سازمان‌های فعال در زمینه‌ی تحقیقات و انتشار آمار مربوط به رضایت کاربران می‌‌‌باشد که همواره اطلاعاتی از این دست را در مورد بسیاری از محصولات بازار در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شاید اگر آخرین نظرسنجی‌ در مورد خودروی Land Rover این شرکت را شنیده باشید، از این خودرو متنفر شوید! اما جدیدترین نظرسنجی منتشر شده توسط J. D. Power که در مورد ساعت‌های هوشمند می‌باشد، اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در جدیدترین نظرسنجی انجام‌شده در رابطه با رضایت کاربران از ساعت‌های هوشمندی که در سال 2016 عرضه شده‌اند، ساعت هوشمند اپل رتبه‌ی نخست و ساعت هوشمند سامسونگ نیز رتبه‌ی دوم را کسب کرده‌اند. این نظرسنجی توسط 2696 نفر از کاربرانی که سال گذشته ساعت هوشمند خود را خریداری کرده‌اند، پاسخ داده‌ شده و 11 فاکتور اصلی و مهم نیز در آن مورد توجه قرار داشته که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راحتی، زیبایی و سختی استفاده، اشاره نمود.

اپل با کسب 852 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و سامسونگ تنها کم داشتن تنها 10 امتیاز، رتبه‌ی دوم را از آن خود کرد. اصلی‌ترین موضوعی که کاربران در این نظرسنجی به آن اشاره داشتند، موضوع مصرف باتری بوده که البته قابل پیش‌بینی نیز بوده است. اما شاید برایتان جالب باشد اگر اشاره کنیم که ساعت هوشمند اپل، ضعیف‌ترین عملکرد را در بین دیگر ساعت‌های هوشمند از نظر مصرف باتری داشته و در دیگر دسته‌ها امتیاز بیشتری کسب کرده است.

در مورد فروش ساعت هوشمند اپل باید اشاره کنیم که این شرکت انتظار داشته که فروش این محصول بیشتر از چیزی باشد که در حال حاضر وجود دارد. با این حال در سال 2015 و در نظرسنجی‌های انجام‌شده، مشخص شد که 97 درصد از کاربران این محصول، از عملکرد و داشتن آن رضایت داشته‌اند.

به هر شکل، حالا که سیستم‌عامل watchOS 3.0 در حال عرضه شدن می‌باشد، حتی آینده‌ی بهتری نسبت به گذشته نیز می‌تواند پیش روی این شرکت قرار داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال