با نمایشگر 34-اینچی، خمیده‌ و فوق عریض فیلیپس آشنا شوید

نمایشگرها از جمله مهم‌ترین قسمت‌های یک کامپیوتر و یا خانه‌ها به حساب می‌آیند. چند سالیست که شاهد تولید تلویزیون‌ها و نمایشگرهای خمیده و فوق عریض توسط شرکت‌های مختلف هستیم و روز به روز نیز اندازه‌ی این نمایشگرها، بزرگتر از قبل می‌شود. حالا کمپانی فیلیپس نیز از جدیدترین محصول خود که صفحه‌نمایشی 34-اینچی، رونمایی کرده که […]

نمایشگرها از جمله مهم‌ترین قسمت‌های یک کامپیوتر و یا خانه‌ها به حساب می‌آیند. چند سالیست که شاهد تولید تلویزیون‌ها و نمایشگرهای خمیده و فوق عریض توسط شرکت‌های مختلف هستیم و روز به روز نیز اندازه‌ی این نمایشگرها، بزرگتر از قبل می‌شود. حالا کمپانی فیلیپس نیز از جدیدترین محصول خود که صفحه‌نمایشی 34-اینچی، رونمایی کرده که بدون شک می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد.

نمایشگر 34-اینچی جدید فیلیپس با شماره مدل BDM3490UC، دقتی برابر با 1440×3440 داشته و تاخیر زمانی در آن نیز برابر با 5 میلی‌ثانیه می‌باشد. همچنین نرخ بازخوانی (Refresh Rate) در این نمایشگر برابر با 60 مگاهرتز و کنتراست آن نیز با نسبت 1000:1 بوده که تمامی این موراد در کنار یکدیگر، سبب می‌شوند تصاویر در بهترین حالت خود قرار بگیرند. اما خمیده بودن این نمایشگر، باعث شده تا اندازه‌ی صفحه‌نمایش کمی بزرگتر از حد معمول به نظر برسد و همین موضوع، یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که کمپانی‌های مختلف به فکر تولید نمایشگرهای خمیده می‌افتند. همچنین در این حالت، زاویه‌ی دید نمایشگر بسیار بیشتر از قبل و به صورت 178 درجه خواهد بود که مشاهده کردن از هر جهتی را آسان می‌کند.

bdm3490uc_00-app-global-001

در مورد کیفیت تصاویر نیز باید بدانید که نمایشگر جدید فیلیپس از 99 درصد از رنگ‌های sRGB پشتیبانی نموده و تصاویر را با ویژگی CrystalClear پخش می‌‌نماید. عمق رنگ‌های به کار رفته نیز 10bit بوده و همین موضوع سبب شده تا نمایش رنگ‌ها به صورت کاملا واقعی باشد. و پنل به کار رفته در محصول جدید فیلیپس، ساخته‌ی کمپانی LG و از نوع IPS-LCD است که به نمایش هر چه بهتر تصاویر، کمک می‌کند.

در بخش پشتی نمایشگر، پورت‌های اتصالی بسیار زیادی وجود دارد و شاید برای یک نمایشگر، این تعداد پورت کمی عجیب به نظر برسد. این درگاه‌های اتصال شامل یک پورت HDMI 2.0، دو پورت HDMI 1.4، چهار پورت USB 3.0 و پورت‌های مربوط به خروجی صدا و همچنین DisplayPort می‌شوند و از ویژگی‌هایی همچون PiP یا PbP نیز بهره‌مند هستند.

هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این محصول مشخص نشده ولی شکی نیست که Philips BDM3490UC می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای بسیاری از افراد باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال