فیلیپس از دو گوشی هوشمند جدید و مجهز به تکنولوژی Anti-Blue پرده برداشت

حتماً تاکنون برای شما پیش آمده که به صفحه نمایشگر گوشی هوشمند خود خیره شده باشید و احساس خستگی چشم و تاری دید کنید. باید بدانید که علت این امر نور آبی رنگی است که از صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند ساتع می‌شود. با این تفاسیر امروز شرکت فیلیپس از دو گوشی هوشمند جدید در چین رونمایی […]

حتماً تاکنون برای شما پیش آمده که به صفحه نمایشگر گوشی هوشمند خود خیره شده باشید و احساس خستگی چشم و تاری دید کنید. باید بدانید که علت این امر نور آبی رنگی است که از صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند ساتع می‌شود. با این تفاسیر امروز شرکت فیلیپس از دو گوشی هوشمند جدید در چین رونمایی کرده که در تولید آن‌ها از تکنولوژی جدیدی با عنوان “SoftBlue” استفاده نموده است. گفته شده که این نمایشگرهای Anti-Blue مقدار نور آبی که از صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود را تا میزان 86 درصد کاهش می‌دهد و در حال حاضر تنها در دو گوشی جدید Sapphire S616 و Sapphire Life V787 پرده‌برداری شده توسط فیلیپس می‌توان این قابلیت را یافت.

Philips-Sapphire-S616

در خصوص مشخصات این دو گوشی باید گفت که مدل S616 دارای نمایشگر IPS 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 بوده و چیپست MT6753 شرکت مدیا تک را در سینه خواهد داشت. همچنین در کنار پردازنده 8 هسته‌ای، این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-T720، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد که به لطف پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی این میزان تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

Philips-Sapphire-S616 (1)

گوشی S616 شرکت فیلیپس مجهز به سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی دستگاه در عقب و همچنین یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود که علاوه بر قابلیت استفاده برای مکالمات تصویری، برای گرفتن تصاویر سلفی زاویه گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. باتری این گوشی با قابلیت تعویض و جابه‌جایی و نیز قدرت 3000 میلی‌آمپرساعت ارائه خواهد گردید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان، پشتیبانی از اتصال 4G LTE و بهره‌مندی از اندروید 5.1 به‌صورت پیش‌فرض به همراه رابط کاربری اختصاصی شرکت فیلیپس اشاره نمود. طبق گزارشات عرضه این گوشی از ماه جاری میلادی با قیمت 222 دلار آغاز خواهد شد.

مدل V787 این شرکت نیز که انتظار می‌رود در اواخر ماه جاری میلادی عرضه شود و هنوز در خصوص قیمت آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ مشخصاتی نسبتاً مشابه با مدل S616 داشته در حالی که چند تفاوت مهم بین آن‌ها وجود خواهد داشت. به‌عنوان مثال این محصول فیلیپس از باتری قدرتمندتر 5000 میلی‌آمپرساعتی که با استفاده از تکنولوژی Xenium تولید شده و تا 47 ساعت مکالمه را کفایت می‌کند، بهره خواهد برد. همچنین گوشی هوشمند Sapphire Life V787 از یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر 5 اینچی با همان رزولوشن 1080 در 1920 برخوردار خواهد بود که مسلماً به دنبال آن تراکم پیکسلی بالاتر و برابر 441 ppi و نیز کیفیت بیشتر تصویر را شاهد خواهیم بود. تفاوت مهم پایانی نیز در دوربین 13 مگاپیکسلی این دو گوشی بوده که مدل V787 علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های مدل قبلی، فاز تشخیص فوکوس خودکار (PDAF) را با مدت‌زمان تنها 0.2 ثانیه برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال