به زودی نمایشگرهای 43 اینچی و 4K فیلیپس وارد بازار خواهد شد

نمایشگرهای بزرگ و با رزولوشن بالا این روزها از محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران برخوردار بوده و سازندگان نیز همه روزه به دنبال بزرگ‌تر کردن اندازه‌ی صفحه‌نمایش نمایشگرهای خود هستند. حال شرکت فیلیپس می‌خواهد نمایشگر 43 اینچی جدید خود را با رزولوشن 4K و با شماره مدل BDM4350UC وارد بازار نماید. البته شاید با دیدن این […]

نمایشگرهای بزرگ و با رزولوشن بالا این روزها از محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران برخوردار بوده و سازندگان نیز همه روزه به دنبال بزرگ‌تر کردن اندازه‌ی صفحه‌نمایش نمایشگرهای خود هستند. حال شرکت فیلیپس می‌خواهد نمایشگر 43 اینچی جدید خود را با رزولوشن 4K و با شماره مدل BDM4350UC وارد بازار نماید. البته شاید با دیدن این نمایشگر، ذهن شما سمت محصول قبلی و 40 اینچی این شرکت یعنی BDM4065UC برود که در این صورت حق دارید. اما این نمایشگر جدید علاوه بر به کارگیری رزولوشن 4K، از پنل IPS LCD نیز استفاده کرده که می‌تواند توانایی‌های این دو نمایشگر را در نمایش رنگ‌ها از یکدیگر متمایز نماید.

اما محصول جدید که فیلیپس در حال توسعه و تولید آن می‌باشد از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است که می‌تواند نیاز کاربران را برطرف نماید. سرعت بازخوانی اطلاعات در این نمایشگر IPS برابر با 60 هرتز بوده و کنتراست آن نیز بر روی 1200:1 قرار گرفته است. زاویه‌ی دید 178 درجه‌ای این نمایشگر 42.51 اینچی نیز این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند محتوای به نمایش در آمده را از هر زاویه‌ای مشاهده نمایند. در مورد دقت نمایش، باید اشاره داشته باشیم که رزولوشن 3840×2160 این نمایشگر، تراکم پیکسلی بسیار بالای 103.64 پیکسل در هر اینچ را فراهم آورده که به صورت تقریبی این میزان برابر یک نمایشگر 21 اینچی FullHD می‌باشد. پس این موضوع که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر این دستگاه باعث پایین آمدن کیفیت خواهد شد، نمی‌تواند درست باشد.

سازندگان برای بیشتر شدن امکانات این نمایشگر از دو کانکتور Display port 1.2 در کنار دو کانکتور HDMI (به همراه MHL) بهره برده‌اند تا مشکلی از بابت اتصال دستگاه‌های مختلف وجود نداشته باشد. همچنین باید اشاره کنیم که بر خلاف بسیاری از نمایشگرهای موجود در بازار، در این محصول جدید ما شاهد کانکتو VGA نیز خواهیم بود، چیزی که شاید در زمان فعلی اهمیت چندانی نداشته باشد، اما سازندگان می‌خواهند که تمام نیاز کاربران در این زمینه را برطرف سازند. وجود 4 پورت USB 3.0 (که یکی از آنها به تکنولوژی شارژ سریع نیز مجهز شده)، جک 3.5 میلی‌متری برای هدفون و میکروفون و همچنین دو اسپیکر 7 وات، از دیگر ویژگی‌های اصلی این نمایشگر جدید به حساب می‌آیند.

در مورد زمان عرضه این نمایشگر جدید، سازندگان اواخر بهار را زمان ورود این محصول به بازار اعلام کرده‌اند و قیمت آن نیز همزمان ورود آن به بازار، مشخص خواهد شد. هر چند که هنوز قیمت این محصول مشخص نشده، اما با جستجوی کوچکی که ما انجام دادیم و البته با توجه به شایعات منتشر شده در مورد این محصول، احتمالا نمایشگر BDM4350UC شرکت فیلیپس با قیمت 799 یورو وارد بازار شود که این قیمت برای نمایشگری با پنل IPS، قیمت معقولی به نظر می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال