تصاویر جدیدی با کیفیت بالا از نسخه طلایی رنگ آیفون 7 منتشر شد

با تازگی تصاویر باکیفیتی از گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل از طریق وب‌سایت Letem svetem Applem در رسانه‌های خبری منتشر شده است. البته بهتر است بدانید که منبع این خبرها از وب‌‌سایت Topp Ten است که مدعیست شرکت اپل در کنار نسخه‌های مرسوم رزگلد، طلائی و نقره‌ای، نسخه‌ای با رنگ آبی را نیز به […]

با تازگی تصاویر باکیفیتی از گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل از طریق وب‌سایت Letem svetem Applem در رسانه‌های خبری منتشر شده است. البته بهتر است بدانید که منبع این خبرها از وب‌‌سایت Topp Ten است که مدعیست شرکت اپل در کنار نسخه‌های مرسوم رزگلد، طلائی و نقره‌ای، نسخه‌ای با رنگ آبی را نیز به بازارهای فروش عرضه خواهد کرد. در نظر داشته باشید که یک شایعه جدید به تازگی منتشر شده بود که مدعی بود نسخه آبی رنگ مربوط به گوشی‌های آیفون در حقیقت همان نسخه خاکستری بوده که کمی تغییر پیدا کرده است.

تصاویر جدیدی با کیفیت بالا از نسخه طلایی رنگ آیفون 7 منتشر شد (2)

هر دو آیفون موجود در تصاویر که به تازگی منتشر شده‌اند، طلائی رنگ بوده و از این رو تایید این موضوع که آیفون‌های آبی رنگ تولید خواهد یا نه هنوز در هاله‌ای از ابهام وجود خواهد داشت تا زمانی که تصاویر جدیدی از آن در فضای مجازی منتشر گردد. در تصاویر انتشار یافته امروز دو گوشی آیفون 7 دیده می‌شوند که بخش‌های جلویی و پشتی آنها به نمایش گذاشته شده است. قبلا در خبرهایی گفته شده بود که اپل ممکن است از فناوری فورس تاچ خود در کلید هوم این گوشی استفاده کند اما در هر حال هنوز تغییری را در ظاهر این بخش مشاهده نمی‌کنیم.

تصاویر جدیدی با کیفیت بالا از نسخه طلایی رنگ آیفون 7 منتشر شد (3)

در هر صورت همان طور که در تصاویر مزبور مشاهده می‌کنید در نسخه 4.7 اینچی که احتمالا آیفون 7 نام خواهد داشت، گوشی در بخش دوربین اصلی تنها از یک لنز برخوردار است. اما در نسخه 5.5 اینچی یا همان آیفون 7 پلاس در بخش دوربین اصلی شاهد قابلیت دوربین دوگانه هستیم. از سویی دیگر شایعات اذعان داشتند که در سال میلادی جاری شرکت اپل از سه گوشی آیفون رونمایی به عمل خواهد آورد. که البته نسخه سوم با نام آیفون 7 پرو شناخته خواهد شد. گفته شده بود که این گوشی قرار است از دوربین اصلی دوگانه به همراه ویژگی‌های سطح بالا استفاده نماید. اما در هر صورت در این تصاویر تنها شاهد دو گوشی هوشمند جدید هستیم.

در بخش پشتی هیچ کدام از دو گوشی شاهد درگاه اسمارت کانکتور اپل که قبلا شایعه شده بود در نسخه بزرگتر و در بخش پشتی آن قرار است جای بگیرد، نیستیم. از طرفی با تازگی شایعات دیگری نیز منتشر شده بود مبنی بر این که اپل در نسخه کوچکتر گوشی‌هایخود نیز از این درگاه استفاده خواهد کرد. هنوز دقیقا معلوم نیست که چرا اپل می‌خواهد از این ویژگی‌ در گوشی‌های آیفون خود استفاده کند. تنها مورد کاربرد آنها در شارژ بی‌سیم گوشی یا استفاده از ماژول خواهد بود.

تصاویر جدیدی با کیفیت بالا از نسخه طلایی رنگ آیفون 7 منتشر شد (1)

اما با نگاهی به بخش پشتی این دو گوشی شاهد تغییر عمده در بخش ظاهری این سری از گوشی‌ها نسبت به نسخه‌های پیشین هستیم. منظورمان خطوط آنتن پشتی گوشی‌های آیفون است. از طرفی لنز بیرون زده دوربین اصلی این گوشی‌ها نیز توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. اما در هر صورت طراحی این سری از گوشی‌ها شباهت بسیار زیادی به سری‌های قبلی دارد. هنوز بخش‌های کناری در این تصاویر به نمایش در نیامده است. از این رو نمی‌توانیم در مورد وجود یا عدم وجود سوکت مربوط به جک 3.5 میلی‌متری صدا نظر دهیم. اما در هر صورت باید صادقانه گفت که خبر مربوط به این موضوع جز پرطرفدارترین شایعات مربوط به سال 2016  مربوط به گوشی‌های آیفون جدید اپل بوده است.

به احتمال بسیار زیاد رویداد رسانه‌ای شرکت اپل به منظور معرفی رسمی گوشی‌های سری آیفون 7 در تاریخ هفتم سپتامبر برگزار خواهد شد و از طرفی در تاریخ نهم آن ماه نیز پیش فروش این محصولات آغاز خواهد شد. در تاریخ 16ام سپتامبر نیز عرضه آن به اجرا در خواهد آمد.