Last Of Us 2 به طور “اتفاقی” از زبان نویسندگان عنوان لو رفت

از زمانی که عنوان Last Of Us برای کنسول پلی استیشن 3 به طور انحصاری عرضه شد، بسیاری منتظر بودند تا استودیوی سازنده بازی، نسخه‌ی دوم بازی را تایید کند. سپس نسخه‌‌ی بازسازی شده‌ی‌ آن برای کنسول نسل هشتمی سونی، پلی استیشن 4، منتشر شد. حال به نظر می‌رسد که سازندگان بازی به طور اتفاقی […]

از زمانی که عنوان Last Of Us برای کنسول پلی استیشن 3 به طور انحصاری عرضه شد، بسیاری منتظر بودند تا استودیوی سازنده بازی، نسخه‌ی دوم بازی را تایید کند. سپس نسخه‌‌ی بازسازی شده‌ی‌ آن برای کنسول نسل هشتمی سونی، پلی استیشن 4، منتشر شد. حال به نظر می‌رسد که سازندگان بازی به طور اتفاقی نسخه‌ی دوم آن را لو داده باشند.

در پخش زنده‌ی آنلاین که استودیوی سازنده بازی در مورد عنوان کالکشن Uncharted صحبت می‌کرد، یکی از نویسندگان بازی به طور اشتباه از عبارت ” اولین سری Last Of Us ” استفاده کرد. بدون شک استفاده از عبارت اولین تنها در صورتی منطقی می‌باشد که نسخه‌ی دوم بازی نیز در حال ساخت باشد.

شاید منظور Scherr نسخه‌ی بازسازی شده یا محتوای اضافی Left Behind بوده باشد اما بسیاری معتقدند که با توجه به پایانی که بازی در نسخه‌ی اول داشت، باید منتظر نسخه‌ی دوم نیز بود.

در چند ماه گذشته نیز یکی از صداپیشگان نسخه‌ی اول  Nolan North وجود نسخه‌ی دوم بازی را تایید کرده بود اما در ادامه‌ صدا پیشه‌ی شخصیت اصلی بازی، وجود نسخه‌ی دوم را تکذیب کرد.

بدون شک استودیوی سازنده فعلا در حال کار کردن بر روی سری چهارم عنوان محبوب آنچارتد می‌باشد. باید دید بعد از انتشار بازی آنچارتد در اسفند ماه، سازندگان چه زمانی را برای معرفی رسمی انتخاب می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال