تصاویری منتسب به دستنبد سلامتی جدید سامسونگ به بیرون درز کرد

سامسونگ که چندی است به بازار ساعت‌های هوشمند وارد شده و ساعت هوشمند محبوب و پرطرفدار Gear S2 را در کارنامه خود دارد، ظاهراً قصد دارد قدم‌های خود را در بازار گجت‌های پوشیدنی و سلامتی نیز محکم کرده و محصولی تازه را با الهام از طراحی ساعت هوشمند Gear S2 روانه بازار کند. در همین […]

سامسونگ که چندی است به بازار ساعت‌های هوشمند وارد شده و ساعت هوشمند محبوب و پرطرفدار Gear S2 را در کارنامه خود دارد، ظاهراً قصد دارد قدم‌های خود را در بازار گجت‌های پوشیدنی و سلامتی نیز محکم کرده و محصولی تازه را با الهام از طراحی ساعت هوشمند Gear S2 روانه بازار کند. در همین راستا به‌تازگی تصاویری از این دستبند سلامتی که نام آن را کارمندان سامسونگ Trathlon گذاشته‌اند و شماره مدل SM-R150 دارد، به بیرون درز کرده است. این تصاویر از شباهت بسیار زیاد این دستبند سلامتی با ساعت هوشمند Gear S2 حکایت دارند، به نحوی که در نگاه اول گویی که یک نسخه اسپرت از ساعت‌ مذکور به نمایش گذاشته شده که حتی از همان قاب دوار دور ساعت هم بهره‌ می‌برد. گفته شده این دستبند هم مانند Gear S2 از سیستم‌عامل تایزن برخوردار خواهد بود.

گفتنی است علی‌رغم اینکه قیمت گجت SM-R150 هنوز اعلام نشده است، اما در گزارشات آمده که یک محصول مقرون به‌صرفه و ارزان قیمت خواهد بود و انتظار می‌رود که مانند هر دستبند سلامتی دیگر، ویژگی‌های رصد وضعیت سلامتی و تناسب اندام نظیر نمایش میزان ضربان قلب، الگو‌های خواب، برنامه تمرین و ورزش، میزان سوزش کالری و غیره را دارا باشد. حتی به نظر می‌رسد که در این دستنبد قرار است قابلیت نمایش میزان آب بدن کاربر و اندازه چربی بدن هم به وی نمایش داده شود.

گجت SM-R150 هنوز به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی نشده است؛ اما با این وجود شما می‌توانید تصاویر این گجت سلامتی هوشمند را ذیلاً مشاهده کرده و طراحی آن را ببینید:

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال