Devil R9 390X، جنگجوی 8 گیگابایتی PowerColor در دنیای گیمینگ، معرفی شد!

کمپانی AMD در مراسم رونمایی از کارت‌های جدید خود، تنها دو کارت قدرتمند R9 Fury و R9 Fury X را برای رقابت با محصولات انویدیا معرفی نکرد، بلکه یکی دیگر از کارت‌های رده‌بالای این شرکت با نام R9 390X که پیشتر نیز در مورد آن صحبت کردیم، از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند […]

کمپانی AMD در مراسم رونمایی از کارت‌های جدید خود، تنها دو کارت قدرتمند R9 Fury و R9 Fury X را برای رقابت با محصولات انویدیا معرفی نکرد، بلکه یکی دیگر از کارت‌های رده‌بالای این شرکت با نام R9 390X که پیشتر نیز در مورد آن صحبت کردیم، از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند هر آنچه را که شما در دنیای گیم به آن نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد. حالا شرکت PowerColor، نسخه‌ای جدید از این کارت را با نام Devil R9 390X معرفی کرده که شاید چهره‌ی آن در اولین برخورد، کمی برای شما عجیب به نظر برسد.

از مشخصه‌های اصلی کارت گرافیک Devil R9 390X می‌توان به هشت گیگابایت حافظه‌ی GDDR5، رابط 512-بیتی گرافیک و 2816 واحد پردازشگر جریان اشاره کرد. همچنان فرکانس هسته‌ی این کارت برابر با 1100 مگاهرتز و سرعت حافظه‌ی آن نیز برابر با 1525 مگاهرتز خواهد بود. مهندسین برای کنترل مصرف برق و عدم نوسان ولتاژ، از سیستم Digital PWM در این کارت استفاده کرده‌اند. همچنین مدار برقی که مهندسین در بورد این کارت به کار گرفته‌اند، از نوع 6+1+1 (8 فازه) بوده تا در کنار مصرف پایین برق، نهایت پایداری در حالت اورکلاک برقرار باشد و تجربه‌ی بی‌نظیری از اورکلاک در اختیار کاربران قرار بگیرد.

همچنین این کارت گرافیک در کنار پشتیبانی کامل از DirectX 12، از آخرین تکنولوژی‌های AMD همچون Virtual Super Resolution، FreeSync، Liquid VR و همچنین وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌نماید.

PowerColor Announces the DEVIL Radeon R9 390X Graphics Card 3

اما کارت گرافیک Devil R9 390X را می‌توان تنها محصول معرفی شده در سری کارت‌های R9 390X دانست که همراه با سیستم‌ خنک‌کنندگی هیبریدی Smart Air Cooling در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این سیستم باعث می‌شود تا در عین پایداری بسیار بالا، قابلیت‌های اورکلاک کارت نیز تا حد قابل توجهی افزایش پیدا نماید. در مورد این سیستم، باید بدانید که Smart Air Cooling با سنسورهای مخصوصی که دارد، قادر خواهد بود تا دمای ماسفت‌ها در کارت را به صورت خودکار شناسایی و متناسب با آن، سرعت فن را تغییر دهد. همچنین طراحی فوق‌العاده مهندسی فن‌ها در این کارت، باعث می‌شود تا هوای گرم به بهترین شکل ممکن از بخش پشتی خارج شود.

PowerColor Announces the DEVIL Radeon R9 390X Graphics Card 2

با این ویژگی، نه تنها دمای ماسفت‌ پایین آمده، بلکه در کنار طول عمر بیشتر آن، از مصرف برق اضافی نیز جلوگیری می‌شود. همچنین در اطراف کارت، لامپ‌های LED قرار گرفته‌اند که می‌توانند چهره‌ی مخوف کارت Devil R9 390X را بسیار جذاب نمایند.

در نهایت باید بگوییم که کارت گرافیک جدید شرکت PowerColor با نام Devil R9 390X، می‌تواند تمامی نیازهای گیمران را برطرف سازد و شاید هشت گیگابایت حافظه‌ی GDDR5، چیزی نباشد که تا جندین سال، نیازهای هر گیمری را برطرف نکند.

60a

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال