ردیاب جیبی ،بهترین وسیله برای کنترل رفت آمد اعضای خانواده

در قرن بیست و یکم که هر روزه فناوری های جدید و مفیدی وارد بازار می شوند تا کیفیت زندگی مردم را بالا ببرند، شاید بتوان گفت که ردیاب جیبی یکی از پرکاربرد ترین دستگاه هایی است که تا کنون وارد بازار شده. این دستگاه که به طور اختصاصی به منظور ردیابی افراد طراحی شده […]

در قرن بیست و یکم که هر روزه فناوری های جدید و مفیدی وارد بازار می شوند تا کیفیت زندگی مردم را بالا ببرند، شاید بتوان گفت که ردیاب جیبی یکی از پرکاربرد ترین دستگاه هایی است که تا کنون وارد بازار شده. این دستگاه که به طور اختصاصی به منظور ردیابی افراد طراحی شده است، کاربرد های فراوانی دارد که قطعا می تواند امنیت شما و عزیزانتان را بالا ببرد. این دستگاه توسط ماهواره های جی پی اس که دور تا دور زمین قرار دارند کار می کنند و با ارسال سیگنال های ماهواره ای قادر هستند مکان فردی که این ردیاب را با خود به همراه دارد، نمایش دهد.

مدل های بسیار متنوعی از دستگاه ردیاب جیبی و ردیاب خودرو در بازار موجود است و هر کدام به صورت جداگانه ویژگی های خاصی دارند که برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از رایج ترین مصارف ردیاب اشخاص مربوط به ردیابی کودکان و ردیابی افراد سالمند است. کودکان و سالمندان به دلیل شرایط خاصی که دارند نیاز است تا به صورت ویژه از آن ها مراقبت شود و جی پی اس افراد یکی از کارآمد ترین روش ها برای این منظور است و در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

دستگاه ردیاب جیبی برای محافظت و نظارت بر کودکان

ردیاب جیبی برای کودکان یک ابتکار بسیار کاربردی است که این روز ها خانواده ها از آن بهره می برند تا امنیت فرزندان خود را بیشتر کنند. می توان گفت این ردیاب ها از کاربردی ترین ابتکاراتی است که طی سال های اخیر برای افزایش امنیت کودکان به وجود آمده و به صورت گسترده در بازار عرضه شده است.

زمانی که صحبت از کودکان به میان می آید کوچکترین کم کاری و سهل انگاری قابل قبول نیست. کودکان ما سرمایه ها و عزیز ترین دارایی هایی هستند که در دنیا داریم. با استفاده از سیستم ردیابی افراد می توانیم با خیال راحت تری آن ها را به بیرون از منزل برای رفتن به مدرسه، کلاس های ورزشی و… بفرستیم. همچنین این آسودگی خاطر باعث می شود که بتوانیم راحت تر و با تمرکز بالاتری به انجام کار های خود بپردازیم و بازدهی بیشتری داشته باشیم. ردیاب کودک حتی باعث می شود که زمان استراحت بیشتری داشته باشیم.

ردیاب جیبی در کوله پشتی کودک

ردیاب کودککودکان بسیار سر به هوا و بازیگوش هستند و به راحتی احتمال دارد گم شوند. با این اوصاف یک روش قطعی وجود دارد که در هر لحظه بدانید آن ها کجا هستند. این روش ساده و قطعی، بکارگیری جی پی اس افراد در کوله پشتی کودک است.

اگر تا به حال برایتان پیش آمده باشد که در خیابان، در فروشگاه ها یا پاساژ های بزرگ برای چند ثانیه یا چند دقیقه کودک خود را گم کرده باشید، می دانید که هیچ نگرانی و استرسی بالاتر از نگرانی گم کردن فرزند نیست. اگر در پارک، پاساژ یا هر مکان دیگری در مرکز شهر کودک خود را گم کنید بسیار ترسناک است اما با جی پی اس جیبی می توانید به راحتی کودک خود را پیدا کنید و به سر به هوایی و بازیگوشی او پایان دهید.

ردیاب جیبی روشی مناسب برای ردیابی افراد سالمند

اگر قصد دارید به بهترین نحو از عزیزان سالمند خود مراقبت کنید، ردیاب شخصی برای سالمندان یکی از بهترین ابزار ها در این زمینه است. اگر می خواهید از پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ یا هر عزیز سالمندی مراقبت کنید، خرید ردیاب جیبی می تواند در این مسیر به شما کمک کند. بسیاری از این عزیزان در سنین بالا ممکن است به بیماری های مختلف مبتلا شوند که دلیل اصلی آن کهولت سن و سال است. فراموشی و آلزایمر و ضعف حرکتی شایع ترین بیماری هایی است که در سنین بالا احتمال دارد در سالمندان به وجود آیند.

 شما مانند میلیون ها انسان دیگر ممکن است مخالف فرستادن عزیزانتان به خانه ی سالمندان باشید و شاید قصد داشته باشید به کمک یک پرستار یا شخصا از عزیز سالمند خود مراقبت کنید. ردیاب اشخاص می تواند در وضعیت های مختلفی به شما کمک کند.

اگر فردی که دچار فراموشی مقطعی یا دائمی شده است بدون اطلاع شما یا پرستار از منزل خارج شود، در حالت عادی شما را در موقعیت بسیار پیچیده و دلهره آوری قرار داده است. اما اگر فرد از قبل مجهز به جی پی اس جیبی باشد، اوضاع کاملا متفاوت است. به راحتی می توانید در این شرایط با اتصال به گوشی هوشمند یا سیستم کامپیوتر خود، ردیابی افراد را آغاز کرده و از مکان او مطلع شوید. سپس می توانید در کمترین زمان ممکن به کمک او بروید. این تنها یک مثال از کاربرد های متعدد ردیاب سالمند است.

پیگیری خانواده زمانی که در مسافرت های راه دور هستند

ردیاب بچهسفر و ماجراجویی یکی از دلپذیر ترین اتفاقات و اعمالی است که یک فرد می تواند در طول زندگی خود از آن بهره ببرد. سفر علاوه بر اینکه شما را با فرهنگ و جاذبه های گردشگری نقاط مختلف دنیا آشنا می کند، می تواند سرشار از تجربه های فوق العاده ای باشد که گاها مسیر زندگی شما را تغییر می دهد. زمانی که یکی از اعضای خانواده تصمیم می گیرد به مسافرت و ماجراجویی برود و شما همراه او نیستید، ردیاب جیبی یکی از راه های مناسبی است که بتوانید از موقعیت مکانی او مطلع باشید. ممکن است فرزند یا همسر شما قصد داشته باشد به کوهنوردی یا راه پیمایی های طولانی برود. در خیلی مواقع پیش می آید که افراد راه خود را گم می کنند و درمانده می شوند. اگر این شخص یک دستگاه ردیاب اشخاص را همراه با خود داشته باشد، شما به راحتی می توانید به او کمک کنید تا از دردسر خارج شود. می توانید با این کار به سرعت فرد را پیدا کرده و ادامه ی سفر را برای او دلپذیر کنید.

خرید ردیاب جیبی به صورت آنلاین یا سنتی؟

زمانی که تصمیم به خرید ردیاب جیبی برای کودکان، سالمندان و عزیزان خود می گیرید، در بازار با برند ها و مدل های متفاوتی از ردیاب اشخاص مواجه خواهید شد و در ابتدا ممکن است کمی سردرگم شوید.

معمولا قیمت جی پی اس جیبی در فروشگاه های آنلاین پایین تر از فروشگاه های سنتی است و این امر احتمالا شما را ترغیب به خرید اینترنتی می کند. اگر اولین بار است که قصد خرید ردیاب اشخاص را دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید اینترنتی بعضی از فروشگاه های محلی را چک کنید. با این کار علاوه بر اینکه از قیمت مدل های مختلف دستگاه ردیاب جیبی آگاه می شوید، می توانید همچنین ویژگی ردیاب های مختلف را از فروشنده پرس و جو کنید و چندین ردیاب را از نزدیک مشاهده کنید. پس از آن می توانید تصمیم بگیرید کدام ردیاب اشخاص برای نیاز شما مناسب تر است.

در هنگام خرید ردیاب جیبی تا جایی که ممکن است از صرفه جویی در هزینه ها خودداری کنید. واقعیت این است که جی پی اس جیبی برای ردیابی افراد در شرایط حساس اهمیت فراوانی دارد و مدل هایی که قیمت ارزان تری دارند، معمولا از کیفیت پایینی برخوردار هستند. زمانی که صحبت از سلامت و امنیت عزیزانتان در میان است، قیمت را فراموش کنید و تمرکزتان بر روی کیفیت باشد. در هنگام خرید دستگاه ردیاب جیبی، گارانتی محصول را نیز بررسی کنید. اگر بی دلیل دستگاه ردیاب پس از مدت کوتاهی خراب شود، شما باید قادر باشید بدون پرداخت هزینه ی اضافی آن را تعمیر یا تعویض کنید.