بهترین هتل های تهران از شمال تا جنوب

همان‌طور که می‌دانید تهران پایتخت ایران است و اکثر جلسات و نشست‌های سیاسی در این شهر صورت می‌گیرد. علاوه بر این بسیاری از رویدادهای فرهنگی و ورزشی نیز در پایتخت انجام می‌شود. به همین دلیل هم تهران یکی از مقاصد پرطرفدار می‌باشد. قطعاً یک شهر محبوب مانند تهران، باید دارای اقامتگاه‌های لوکس و لاکچری باشد […]

همان‌طور که می‌دانید تهران پایتخت ایران است و اکثر جلسات و نشست‌های سیاسی در این شهر صورت می‌گیرد. علاوه بر این بسیاری از رویدادهای فرهنگی و ورزشی نیز در پایتخت انجام می‌شود. به همین دلیل هم تهران یکی از مقاصد پرطرفدار می‌باشد. قطعاً یک شهر محبوب مانند تهران، باید دارای اقامتگاه‌های لوکس و لاکچری باشد و همین‌طور هم هست، هتل های تهران بسیار خاص و عالی هستند.

در واقع تهران دارای بهترین هتل های ایران می‌باشد که هر کدام از آن‌ها با ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده خود مسافران و گردشگران را جذب خود می‌نمایند. اگر می‌خواهید از قیمت هتل های تهران با خبر شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید؛ چراکه می‌خواهیم بهترین هتل های تهران از شمال تا جنوب را معرفی نماییم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس بهرود تهران لابیاگر می‌خواهید اقامت در یک کاخ باعظمت و با شکوه را تجربه کنید، حتما اقدام به رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران نمایید. این هتل مجلل و لوکس که در سعادت آباد تهران بنا شده است، یک ساختمان بسیار باشکوه می‌باشد که امکانات و تجهیزات آن غیرقابل‌توصیف است. هتل اسپیناس پالاس تهران دارای ۲۰ طبقه و ۴۰۰ اتاق و سوئیت است که مسافران می‌توانند انواع اتاق‌های آن را با بهترین تجهیزات رزرو نمایند.

این اتاق‌ها شامل اتاق‌های رویال، اتاق‌های دوتخته استاندارد، سوئیت رویال، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنتال و… است. حداقل امکاناتی که در این اتاق‌ها و سوئیت‌ها وجود دارد، تلویزیون، اینترنت، یخچال، سرویس لاندری، چایساز، اینترنت و… می‌باشد.

این هتل مجهز و باشکوه دارای یک سالن ورزشی بسیار بزرگ در اندازه‌های بین المللی است که انواع استخر، جکوزی و سونا را در بر می‌گیرد. هتل اسپیناس پالاس تهران مکانی دنج برای قرارهای عاشقانه و یا ملاقات‌های کاری است؛ زیرا دارای یک کافی شاپ بسیار باکلاس با مکانی رویایی می‌باشد. کافه سان ست یک کافی شاپ بسیار زیبا با نوشیدنی‌های معرکه است که دلیل خوبی برای دور هم جمع شدن، می‌باشد. البته هتل اسپیناس پالاس تهران رستوران‌های بسیار مجللی دارد که از جمله آن‌ها رستوران لاتون و رستوران دیبا می‌باشد.

رستوران دیبا با ظاهری سنتی و غذاهای اصیل ایرانی، طعم باب میل‌تان را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه نوش جان کنید. رستوران لاتون که یک رستوران مدرن بین المللی و ایرانی است به پخت انواع غذاهای ایرانی و مخصوصاً کباب می‌پردازد؛ البته در کنار غذاهای سنتی، غذاهای فرانسوی و همچنین خرچنگ را نیز با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. در مجموع اگر به دنبال خدمات خاص و ویژه هستید، باید به فکر رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران باشید.

هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران، اتاق دوتخته دابلیکی از هتل ‌های لوکس تهران که افراد مهم مملکت برای هم‌صحبتی با هم در این مکان قرار ملاقات می‌گذارند، هتل آزادی است. جالب است بدانیدتعداد زیادی از وزرا، سفرا و روس‌ها این هتل مجلل را برای اقامت انتخاب می‌نمایند؛ چون امکانات پذیرایی بسیار لوکس و فوق‌العاده‌ای دارد که هر مهمانی را از خود راضی و خشنود می‌کند.

این هتل دارای ۲۶ طبقه و ۹۷۵ واحد اقامتی است که هزینه پارکینگ نیز برای مسافران رایگان می‌باشد. با توجه به اینکه هتل آزادی تهران در یکی از مناطق بسیار خوب تهران قرار گرفته است، به تمام نقاط شهر دسترسی خواهید داشت. در حقیقت مسافران این هتل با کمترین هزینه می‌توانند خودشان را به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی تهران برسانند.

از خدمات و امکانات هتل آزادی تهران می‌توان به اتاق عقد، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، حوضچه آب سرد، فضای سبز، دستگاه خودپرداز، اتاق ویژه معلولین، دستگاه‌ واکس کفش، خدمات خشک‌شویی، اجاره ماشین بدون راننده، خدمات بیدارباش، پارکینگ، غرفه، فروشگاه، اتاق سیگار، پینگ‌پنگ، سالن ماساژ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، آرایشگاه، خدمات باربری، حمام سنتی و اسپا اشاره نمود.

در رستوران پارسه هتل آزادی تهران که در طبقه همکف قرار دارد می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را میل نمایید. البته که این هتل دارای رستوران‌های دیگری به نام‌های رستوران پارمین و رستوران ژاپنی کنزو می‌باشد که در آن انواع غذاهای دریایی و گیاهی را سفارش دهید. اگر دوست دارید طعم غذاهای ژاپنی را بچشید باید به رستوران ژاپنی کنزو که در فضای زیبا و متفاوت طراحی شده است سر بزنید.

هتل ایبیس تهران

این هتل که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد و دسترسی بسیار سریع به معابر و وسایل نقلیه عمومی را برای مسافران را مهیا می‌کند. هتل ایبیس تهران دارای ۱۹۶ اتاق این است که ۱۲ تا آن برای معلولین ساخته شده است. جالب است بدانید کارمندان هتل ایبیس به انواع زبان‌های زنده دنیا مانند هندی، استانبولی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی مسلط هستند و حتی می‌توانند به زبان عربی نیز صحبت کنند. درست است که هتل ایبیس، یک هتل ۴ ستاره است؛ اما از امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای مانند اینترنت، خشک‌شویی، کافی شاپ، رستوران و… بهره‌مند است که سبب آسوده خاطر بودن مسافران و میهمانان می‌شود.

همچنین اگر قصد زیارت حرم مطهر امام خمینی و شهر ری را دارید، می‌توانید به سادگی خودتان را به این اماکن مذهبی برسانید؛ زیرا هتل ایبیس در اتوبان تهران قم قرار گرفته است. قیمت هتل در تهران برای اغلب مسافران مهم است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم برای یک سفر مقرون‌به‌صرفه، هتل ایبیس را رزرو نمایید.

هتل ویستریا تهران

از نمای ظاهری هتل ویستریا تهران می‌توان به راحتی فهمید اقامت در این هتل تا چه اندازه دلنشین و رویایی است. این هتل پنج ستاره با یک سبک بسیار خاص ساخته شده که دسترسی بسیار ساده‌ای به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی دارد. هتل ویستریا دارای ۸ طبقه منفی و ۱۲ طبقه مثبت است که ۹۸ اتاق و سوئیت را در‌بر‌می‌گیرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به قدری زیبا و راحت هستند که در هنگام خروج از آن دلتان نمی‌آید این اقامتگاه آرام و لوکس را ترک کنید.

ویستریا دارای انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجلل است که لذت بردن از خوراکی‌های خوشمزه و لذیذ را به مسافرانش پیشکش می‌کند. ناگفته نماند که این هتل دارای یک پارکینگ سرپوشیده می‌باشد که ظرفیت آن ۹۸ خودرو است. علاوه بر این‌ها هتل ویستریا تهران دارای سه سالن کاربری متفاوت می‌باشد که در هر کدام از آن‌ها می‌توانید به برگزاری مراسم عقد و عروسی، جشن‌های خانوادگی، جلسات و کنفرانس‌ها بپردازید.

از امکانات رفاهی هتل ویستریا می‌توان به مرکز اسپا و سلامت و همچنین ماساژ، حمام ترکی، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی نیز اشاره نمود. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ویستریا شامل سوئیت ویستوریا، سوئیت پرزیدنتال و اتاق کینگ است. در برخی از این اتاق‌ها پنجره‌های تمام قدی وجود دارد که چشم‌انداز زیبایی از شهر تهران را به چشمانتان هدیه می‌دهد. جاذبه‌های اطراف هتل ویستریا عبارت است از: کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، موزه کتابخانه سلطنتی، موزه دکتر حسابی و مراکز خریدی مانند پالادیوم، ارگ و تندیس قائم.

هتل اوین تهران

یکی از با‌قدمت‌ترین هتل های تهران، هتل اوین است که در سال ۱۳۴۸ شروع به کار نمود. برخلاف تصور همه، این هتل بسیار مجلل و زیباست چراکه در سال ۱۳۸۵ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و امروزه یکی از هتل‌ های معروف تهران می‌باشد. هتل اوین که در شمال تهران قرار دارد با آب و هوا مطبوع و دلپذیر از میهمانان پذیرایی می‌کند و اکسیژن خالص را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

هتل اوین تهران ۱۵۰ اتاق و سوئیت دارد که در هر کدام از آن‌ها وسایل مدرن و امکانات مجهز قرار داده شده تا گردشگران و مسافران در کمال آسایش و آرامش اقامت خوبی را تجربه کنند. این اتاق‌ها شامل اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دونفره، سوئیت معمولی، سوئیت بزرگ و… است. البته که هتل اوین دارای رستوران‌های متنوعی است که در هر کدام از آن‌ها می‌توانید فضای متفاوت و طعمی خوشایند را امتحان کنید.

در رستوران چینی هتل اوین می‌توانید انواع و اقسام غذاهای چینی لذیذ که با دقت فراوان توسط سرآشپزهای حرفه‌ای تهیه شده است را میل کنید و از فضای بسیار زیبایی که با فانوس‌های سنتی چیدمان شده نهایت لذت را ببرید. در رستوران پردیس هتل اوین که محیطی بسیار دلنشین و زیباست می‌توانید از طراحی داخلی و چشم‌انداز زیبا آن که رو به فضای سبز است، بهره‌مند شوید و صبحانه خود را در این مکان صمیمی نوش جان کنید.

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های هتل اوین، رستوران آبشار یا همان رستوران تابستانی می‌باشد که در فضای اطراف استخر هتل واقع شده است. این محیط بسیار صمیمی و باصفاست که پس از یک آب‌تنی لذت بخش، انواع غذاهای گریل شده و کباب‌ها را برای مهمانان خود مهیا می‌نماید.

اگر اهل غذاهای محلی و سنتی هستید، حتماً به آشکده این هتل سر بزنید؛ زیرا یکی از خاص‌ترین رستوران هاست و انواع آش‌های خوشمزه و لذیذ را برای مهمانانش سرو می‌کند. از امکانات و خدمات هتل اوین می‌توان به قنادی، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، استخر، غرفه‌های تجاری و فروشگاه‌ها، عکاسی و فیلمبرداری، آرایشگاه مردانه، فروشگاه فرش و گلیم، سالن‌های تشریفات و اتاق جلسات اشاره نمود.

هتل لاله تهران

هتل لاله که یکی از هتل ‌های باسابقه تهران می‌باشد که در سال ۱۳۴۹ افتتاح گردیده است. این هتل به دلیل مشرف بودن به مراکز تجاری و دسترسی آسان به بزرگراه ها و رشته کوه البرز و دماوند جزو بهترین اقامتگاه‌ های تهران قلمداد می‌شود. هتل لاله تهران در ۱۳ طبقه و ۳۸۰ اتاق خلاصه می‌شود که ملزومات و امکانات رفاهی آن شامل: کافی نت، بانک، امکانات پزشکی، خشک‌شویی، استخر، سونا، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، مراکز تجاری، رستوران، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم و… می‌باشد.

جمع‌بندی

از شمال تا جنوب تهران پر از هتل های خوب و با قیمت های متفاوت است، شما می‌توانید قیمت هتل های تهران را می‌توانید در وب سایت ایران هتل آنلاین مشاهده نمایید و سپس با در نظر گرفتن بودجه مالی خود اقدام به رزرو مناسب ترین هتل نمایید.