نقش ردیاب در امور پزشکی چیست؟

جی پی اس یکی از پر کاربردترین فناوری‌هایی بود که در سال 1973 در آمریکا اختراع شد. در ابتدا از جی پی اس برای پیدا کردن سربازان استفاده می‌شد. اما با ظهور تلفن‌های همراه و دستگاه‌های ارتباطی رفته رفته کاربرد جی پی اس بیش از پیش شد و امروزه در امور پزشکی، پیشگیری از سرقت […]

جی پی اس یکی از پر کاربردترین فناوری‌هایی بود که در سال 1973 در آمریکا اختراع شد. در ابتدا از جی پی اس برای پیدا کردن سربازان استفاده می‌شد. اما با ظهور تلفن‌های همراه و دستگاه‌های ارتباطی رفته رفته کاربرد جی پی اس بیش از پیش شد و امروزه در امور پزشکی، پیشگیری از سرقت خودرو، ردیابی دقیق موقعیت جغرافیایی، کوهنوردی و صد‌ها چیز دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله همراه ما باشید تا نقش ردیاب در امور پزشکی را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

نقش ردیاب در امور پزشکی چیست؟ | تکنابا استفاده از ردیاب، نابینایان را در سریع ترن زمان ممکن پیدا می‌کنید!

در دنیای حاضر امنیت و سلامتی از مهم‌ترین مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم. نابینایان از جمله اقشاری هستند که باید از آن‌ها مراقبت ویژه‌ای کرد؛ امکان مراقبت از نابینایان در 24 ساعت شبانه‌روز کاری نشدنی است. از طرفی نابینایان می‌توانند با عصا مسیر‌هایی را بپیمایند. معمولاً مسیر‌هایی که نابینایان روزانه به آنجا به تنهایی رفت و آمد می‌کنند محدود است. اما در هر حال ممکن است که در مسیر برگشت گم شوند یا خطری آن‌ها تهدید کند.

با استفاده از دستگاه ردیاب شخصی پرسنلی می‌توان برای نابینایان محدوده جغرافیایی خاصی را تعریف کرد؛ چنانچه از مسیر تعریف شده عبور کردند ردیاب برای شما پیامک هشدار ارسال می‌کند؛ ردیاب بسیار دقیق است و می‌توانید به‌صورت آنلاین و آفلاین از موقعیت دقیق جغرافیایی نابینایان مطلع شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را پیدا کنید.

بیماران معلول ذهنی و جسمی را از راه دور کنترل کنید!

واقعیت آن است که معلولان ذهنی و جسمی همانند هر قشر دیگری باید زندگی روزانه خاصی برای خودشان داشته باشند. اما نمی‌توان انتظار داشت که در یک محیط سربسته بتوانند کل روزگار خود را بگذرانند. اگر در خصوص بیماران معلول ذهنی و جسمی نگران هستید که گم شوند یا خطری آن‌ها را تهدید کند، یک راهکار ویژه برای شما داریم! با نصب جی پی اس روی ویلچر یا قرار دادن ردیاب در جیب، کیف و کفش می‌توانید آن‌ها را از راه دور ردیابی کنید.

باتوجه به اینکه ردیاب‌ها امکان شنود صدا را نیز دارند در هر زمان می‌توانید صدای محیط را با کیفیت بالا شنود کنید و قبل از اینکه بیمار معلول ذهنی و جسمی‌تان با مشکلی روبه‌رو شود، اقدامات به‌هنگام و سریعی داشته باشید.

والدین آلزایمری خود را با ردیاب شخصی پرسنلی تحت نظر داشته باشید!

فراموشی یکی از بزرگ‌ترین رنج‌های بشری است که بیمار و خانواده‌اش را با چالش‌هایی را روبه‌رو می‌کند. افراد سالمندی که به آلزایمر مبتلا هستند ممکن است گم شوند یا خطراتی آن‌ها را تهدید کنند. با استفاده از ردیاب در هر زمان و مکانی می‌توانید از موقعیت دقیق افراد آلزایمری مطلع شوید؛ توجه کنید که ممکن است استفاده از ردیاب برای افراد سالمند آن‌ها را ناراحت کند؛ نباید کاری کرد که تاثیر معکوس داشته باشد، و بیمار احساس ناتوانی کند؛ اما راهکار چیست؟

خوشبختانه تکنولوژی و فناوری امروزه به کمک ما انسان‌ها آمده است و راهکار بسیار کاربردی را برای ردیابی افراد سالمند پیش روی ما قرار داده است. دستگاه جی پی اس مخفی را می‌توانید در کیف، کمربند و کفش بیمار آلزایمری خود جاسازی کنید. در این صورت با استفاده از ردیاب بدون اینکه بیمار آلزایمری مطلع شود از راه دور او را ردیابی می‌کنید.

ردیاب بهترین راهکار برای ردیابی آنلاین و آفلاین کودکان اوتیسم!

اوتیسم یک بیماری نورولوژیکی است که کودکان را از نظر تعاملات اجتماعی و رفتاری با چالش جدی روبه‌رو می‌کند. والدین شاغل نیز امکان مراقبت 24 ساعته از فرزند خود را ندارند. کودک اوتیسمی با جمع ارتباط نمی‌گیرد و مستعد اختلالاتی از جمله افسردگی، فوبیا و اضطراب هستند؛ به همین دلیل باید از آن‌ها به‌طور ویژه‌ای مراقبت کرد.

والدین شاغلی که کودک اوتیسمی دارند می‌توانند با جاسازی ردیاب در وسایل‌های فرزند خود از راه دور او را نظارت کنند. همچنین باتوجه به اینکه امکان شنود صدا با ردیاب ممکن است می‌توانید صدای محیط را با کیفیت بالا شنود کنید و در صورت بروز هرگونه خطرات احتمالی به موقع اقدامات لازم را انجام دهید.

ایران رهیاب تخصصی‌ترین شرکت عرضه‌کننده ردیاب شخصی پرسنلی در ایران

در این مقاله نقش ردیاب در امور پزشکی را به‌طور کامل بررسی کردیم. امروزه از ردیاب شخصی پرسنلی در امور پزشکی استفاده بسیاری می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ردیابی کودکان اوتیسم، والدین آلزایمری، بیماران معلول ذهنی و جسمی و نابینایان اشاره کرد. به دلیل حساسیت بالایی که مراقبت از افراد بیمار می‌طلبد ضروری است که از ردیاب دقیقی استفاده کنید.

ایران رهیاب تخصصی‌ترین شرکت عرضه‌کننده انواع ردیاب شخصی پرسنلی در ایران است. چنانچه می‌خواهید برای ردیابی دقیق بیماران یا افراد تحت حمایت خود از جی پی اس دقیقی استفاده کنید، با شماره تلفن 28426383-021 تماس بگیرید و بهترین ردیاب شخصی پرسنلی را تهیه کنید.