آگهی بازرگانی

پاک کردن لکه خمیردندان از روی مبل

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از یک روز سخت کاری وقتی نوبت به مسواک زدن می رسد، ترجیح می دهید روی مبل لم داده و حین تماشای تلویزیون، مسواک بزنید. این کار زمانی مشکل ساز می شود که ناگهان یک تکه خمیردندان روی مبل شما می ریزد. اگر خمیر دندان حاوی دی […]

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از یک روز سخت کاری وقتی نوبت به مسواک زدن می رسد، ترجیح می دهید روی مبل لم داده و حین تماشای تلویزیون، مسواک بزنید. این کار زمانی مشکل ساز می شود که ناگهان یک تکه خمیردندان روی مبل شما می ریزد.

اگر خمیر دندان حاوی دی اکسید تیتانیوم باشد، بهتر از خمیردندان هایی است که حاوی پراکسید هیدروژن هستند. پراکسید هیدروژن نوعی سفیدکننده است که احتمالا می تواند باعث تغییر رنگ پارچه رومبلی شما شود. بنابراین اقدام فوری مهم ترین نکته در پاک کردن لکه خمیردندان از روی مبل است. با اقداماتی که در این مقاله ذکر خواهیم کرد، می توانید به راحتی در منزل، لکه خمیردندان را از روی مبل گران قیمت خود پاک کنید.

ابتدا خمیردندان را بردارید

قدم اول در پاک کردن لکه خمیردندان روی مبلمان، پاک کردن سریع مقدار اضافی خمیردندان است. با این کار از نفوذ خمیردندان به الیاف پارچه رومبلی جلوگیری خواهید کرد. 

این کار را می توانید به کمک یک دستمال یا پارچه تمیز انجام دهید. همچنین می توانید برای برداشتن خمیردندان اضافی از کناره های یک قاشق یا یک کاردک کمک بگیرید. دقت کنید که این کار را از لبه های خارجی لکه شروع کنید و تا وسط لکه پیش بروید.

دقت کنید که اگر پارچه رومبلی شما ظریف است، بهتر است دقت بیشتری به کار ببرید و از مالیدن بیش از حد محل، خودداری کنید. برای مبلمان چرمی از اشیاء تیز استفاده نکنید و پاک کردن مقدار اضافی خمیردندان را با دستمال انجام دهید.

اگر مبل شما از انواع راحتی یا استیل است و فکر می کنید تمیز کردن آن در منزل، موجب آسیب دیدن آن می شود، می توانید از خدمات مبل شویی قالیشویی توحید استفاده نمایید.

مایع ظرفشویی را امتحان کنید

پس از اینکه مقدار اضافی خمیردندان را از روی مبل برداشتید، سعی کنید تا با مایع ظرفشویی لکه را پاک کنید.

  1. محلول را آماده کنید

برای انجام این کار، یک قاشق مایع ظرفشویی را با 2 فنجان آب خنک در یک ظرف بزرگ مخلوط کنید. دقت کنید که حتما آب خنک باشد تا به پارچه رومبلی شما آسیب نرساند. اگر مبل شما چرمی است، پیشنهاد می کنیم مایع ظرفشویی کمتری استفاده کنید تا محلول رقیق تری تهیه کنید. سطح چرم مبلمان معمولا باعث کف کردن بیشتر محلول می شود. بنابراین سعی کنید برای پاک کردن مبلمان چرمی، از مقدار مواد شوینده کمتری استفاده کنید تا کف بیش از اندازه وارد چرم نشود.

  1. محل را با محلول تمیز کنید

یک دستمال تمیز بردارید و در محلول آماده شده خیس کنید. آب اضافی دستمال را بگیرید و لکه را با آن پاک کنید. دقت کنید که محل لکه را مالش ندهید. با حرکات دورانی محل را مرطوب کرده و با کمی فشار دادن محل، سعی کنید خمیردندان وارد شده در عمق الیاف رومبلی را خارج کنید. این مرحله را تا جایی ادامه دهید که لکه کاملا پاک شود.

چنانچه تابحال مبل را در منزل تمیز نکرده اید و از رنگ دادن پارچه رومبلی خود مطمئن نیستید، بهتر است از خدمات مبل شویی قالیشویی در جناح استفاده کنید.

  1. بشویید

پس از اینکه لکه کاملا پاک شد، یک ظرف را با آب خنک پر کنید. به کمک یک دستمال تمیز دیگر، محل را شستشو دهید تا خمیردندان و مایع ظرفشویی از الیاف رومبلی خارج شود. شستن رومبلی باعث می شود تا مایع ظرفشویی از الیاف خارج شده و موجب جذب حشرات نشود. دقت کنید که باقی ماندن مایع ظرفشویی در مبل نیز می تواند باعث جذب گرد و خاک شده و همچنین پوسیدگی رومبلی را تسریع نماید.

  1. خشک کنید

در نهایت با یک حوله تمیز محل تمیز شده مبلمان را خشک کنید. سعی کنید کاملا آب اضافی را از پارچه رومبلی خود خارج کنید تا با عارضه پوسیدگی مواجه نشوید. پس از اینکه به کمک حوله، مایع اضافی را خارج کردید، اجازه دهید حداقل یک شب تا صبح مبل در معرض هوای آزاد قرار بگیرد تا خشک شود. می توانید چند دستمال کاغذی حوله ای نیز در محل تمیز شده قرار دهید تا به جذب بیشتر آب کمک کند.

اگر با وجود انجام دادن تمام مراحل گفته شده در این مقاله ما، هنوز هم مبل شما تمیز نشده و یا لکه بزرگ تر و وسیع تر شده، بهتر است جهت استفاده از خدمات مبل شویی با قالیشویی در اکباتان تماس بگیرید. 

مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در محل یکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط قالیشویی های مجاز همچون قالیشویی توحید است. مبل شویی در منزل یا محل کار به شما امکان می دهد تا بدون خارج کردن مبلمان از منزل و آسیب دیدن آن، به راحتی مبل را در محل خود تمیز کنید. خدمات مبل شویی قالیشویی محدوده جناح توسط تکنسین های فوق حرفه ای با تجهیزات مکانیزه در محل شما انجام می شود.

برای مبل شویی در محل خود، می توانید تنها با یک تماس یا چند کلیک در بستر وب، خدمات مورد نظر را در محل خود توسط تکنسین های مجرب ما دریافت کنید. پورتال مجموعه توحید به آدرس tohidcarpet.com به صورت 24 ساعته آماده دریافت سفارشات شماست. برای ثبت سفارش مبل شویی در محل قالیشویی محدوده اکباتان تنها کافیست وارد بخش ثبت سفارش خدمات آنلاین ما شده و درخواست خود را ارسال نمایید. 

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید خدمات باکیفیت بالای خود را توسط نیروهای متخصص به سراسر تهران ارائه می نماید. شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی، موکت و انواع مبلمان راحتی، استیل، کاناپه و … توسط ماشین آلات مکانیزه و مواد شوینده درجه یک در قالیشویی توحید انجام می شود. 

خدمات آنلاین ما نیز طبق تعرفه اتحادیه قالیشویان با رعایت پروتکل های بهداشتی جهانی ارائه می شود. انواع خدمات ما ظرف حداکثر 72 ساعت حتی در ایام تعطیل، به مشتریان ارائه می شود. ارائه ضمانت نامه معتبر در کنار سرعت و کیفیت بالای خدمات رسانی؛ موجب شده تا 3 سال متوالی به عنوان واحد نمونه سال شناخته شویم. امروز بر خود می بالیم و تلاش می کنیم تا این ویژگی ها را حفظ کرده و موجبات رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان مان را فراهم نماییم.

.

.